ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 3 شهریور 1394 - ساعت 18:17:31
چاپ خبر

سرود رسمی پزشکان با صدای افشین یداللهی

افشین یداللهی پزشک متخصص اعصاب و روان و ترانه‌سرا این روزها روی یک سرود رسمی برای پزشکان کار می‌کند.

سرود رسمی پزشکان با صدای افشین یداللهی

افشین یداللهی در روز پزشک درباره تازه‌ترین فعالیت‌هایش به هنرآنلاین، گفت: این روزها درگیر کار چند تیتراژ هستم. اولین کار تیتراژ مجموعه "معمای شاه" است که تیتراژ ابتدای آن با صدای مانی رهنما آغاز و با صدای سالار عقیلی به پایان می‌رسد. بابک زرین آهنگساز این کار است.

یداللهی ادامه داد: دومین کارم سریالی برای پخش در شبکه نمایش خانگی با نام "شهرزاد" است که اشعار من با صدای علیرضا قربانی و آهنگساز فردین خلعتبری همراه خواهد بود. همچنین یک مجموعه از کارهای شاخص قربانی مانند" شب دهم" و "مدار صفر درجه" را در یک آلبوم منتشر خواهد شد که تمامی اشعار این مجموعه سروده من است. علاوه بر این در آلبوم‌های جدید همایون شجریان و محمدرضا فروتن هم کارهایی برای انتشار دارم که این دو آلبوم فعلاً مراحل نهایی نشر را سپری می‌کنند.

این شاعر و پزشک متخصص اعصاب و روان اضافه کرد: قرار است به ‌زودی سرود رسمی برای پزشکان با شعر و صدای من منتشر شود که برای اولین بار است این اتفاق می‌افتد.

او درباره کتاب‌های ترانه‌اش هم گفت: کتاب‌های زیادی مانند "امشب کنار غزل‌هایم بخواب"، "حرف‌هایی که باید می‌گفتم و تو می‌شنیدی" و "روزشمار عشق" مدتی است که منتشر و روانه بازار شده‌اند. آخرین کتابم با نام "روزشمار عشق" به زبان روسی به چاپ دوم رسیده و به زودی در نمایشگاه بین‌المللی مسکو رونمایی خواهد شد.

وی درباره پیام روز پزشک بیان کرد: پیام خاصی برای این روز ندارم و اگر حرفی هم بوده در همان سرودی که قرار است به زودی منتشر شود حرف‌هایم را زده‌ام، اما این را می‌دانم که یک پزشک باید صبور، متعهد و از همه مهم‌تر رازدار باشد، بخصوص در شغل ما و در بحث روان‌پزشکی این ویژگی‌ها بسیار مهم است. اگر هر یک از این موارد نادیده گرفته و حرمت آن حفظ نشود، آن بیمار دچار آسیب‌های شدید می‌شود.

شاعر "در مسیر زاینده‌رود" در بخش دیگری از صحبت‌هایش به حضور در برنامه "خندوانه" اشاره کرد و گفت: صبح آن روز رامبد جوان با من تماس گرفت. موضوع "ضد زرد" را که مدت‌هاست پیگیرش هستیم مطرح کردم. این مجری باسابقه وقتی داستان را شنید با اصرار ازم خواست همان شب به برنامه آمده و به صورت علنی "ضد زرد" را بیان کنم. خدا را شکر بازخورد برنامه خوب بود و حرف‌های من روی دیگران تأثیر خوبی گذاشت.

این هنرمند در پایان اذعان کرد: امیدوارم همه دست‌به‌دست هم بدهیم و بتوانیم مسئله توهین را ریشه‌کن کنیم.

افشین یداللهی,سرود رسمی برای پزشکان
آمار بازدید : 1,397
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500