ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 8 شهریور 1394 - ساعت 11:26:48
چاپ خبر

صادقی: سال‌هاست مجبورمان می‌کنند به گریه کردن

خواننده آلبوم «فقط گوش کن» دو شب گذشته به همت موسسه «آوای هنر» در سالن بزرگ وزارت کشور روی صحنه رفت.

صادقی: سال‌هاست مجبورمان می‌کنند به گریه کردن

به گزارش سایت «موسیقی ما»، رضا صادقی که در جشنواره موسیقی فجر چهار سال پیش در این سالن به اجرای برنامه پرداخته بود، با قطعه محبوب این روزهایش «کلافه» برنامه‌اش را آغاز کرد و پس از سلام و خوشامدگویی به حاضرین در سالن، به رسم تمام اجراهای قبلی‌اش با یادی از بزرگانی چون ناصر عبداللهی، بابک بیات، خسرو شکیبایی؛ احمد شاملو و مرتضی پاشایی از حاضرین در سالن خواست که به احترام آنها ثانیه‌هایی را به صورت ایستاده دست بزنند.

این خواننده همچنین درگذشت قهرمان پرورش اندام کشور «بیت الله عباسپور» را نیز تسلیت گفت و به این ورزشکار و جامعه ورزشی کشور نیز ادای احترام نمود.

این هنرمند قطعه «حیف» را به عنوان دومین قطعه خود در کنسرت شب گذشته انتخاب کرده بود و آنرا در حضور ترانه‌سرا و آهنگساز آن «نرگس جعفری» و «ساناز کریمی» اجرا کرد و در انتهای اجرای این قطعه با تقدیر از عوامل سازنده این قطعه آنرا به «تمام کسانی که نمیرن» تقدیم کرد.

صادقی که در این اجرا مشخصا از انرژی و شور و حال جالبی روی صحنه برخوردار بود، از حضور دوستداران متعصب و ووفادارش در این کنسرت تشکر کرد و قطعه «یه نفر» را اجرا کرد.

«عاشقتم»، «بخند»، «کفش آهنی»، «وایسا دنیا»، «یادگاری»،«فال»،«بی تو»،«ادعا»،«رنگ صدام»، «خبر داری»، «میخوامت»، «احساس رویایی» و «دوست دارم خدا» از دیگر قطعاتی بودند که این خواننده در کنسرت شهریور ماه خود به اجرای آنها پرداخت. صادقی پس از اجرای هر قطعه درباره آن کمی صحبت می کرد و آنرا به عوامل یا مهمانانی که در سالن حضور داشتند تقدیم می کرد.

این روال بعد از اجرای قطعه «بخند» کمی عوض شد و صادقی پس از اجرای این قطعه پرطرفدار با لبخندی تلخ رو به حاضرین در سالن گفت: «این قطعه را تقدیم می کنم به لبخند شما که سالهاست مجبورمان می‌کنند به گریه کردن! این که تبعات این حرفم چیست را بگذریم. مهم نیست و برای من خنده شما از همه چیز بیشتر اهمیت دارد.»

در ادامه برخی دیگر از قطعات صادقی به مهران خالصی و پرستو صالحی تقدیم شد و صادقی این بازیگر حاضر در سالن را بازیگری جسور معرفی کرد که درباره صالحی گفت: «پرستو صالحی بازیگری توانمند است که توانسته در هنر خودش را ثابت کند.»

مانی رهنما و بابک صحرایی دیگر چهره‌های حاضر در سالن وزارت کشور بودند که از سوی این خواننده به حاضرین در سالن معرفی شدند.

رضا صادقی از مانی رهنما به عنوان خواننده‌ای که احساس و تکنیک را به صورت توام در آثارش شاهد بوده و هستتیم یاد کرد و از دوستدارانش خواست برای این هنرمند دست بزنند.

معین راهبر، فرشید ادهمی و... از دیگر چهره های حاضر در سالن برگزاری این کنسرت بودند. انتهای کنسرت رضا صادقی هم اتفاق جالبی را به خود دید و این خواننده پس از اجرای قطعه آخر کنسرتش «دوست دارم خدا» شال خود را از روی سن به میان جمعیت انداخت که باعث شد بسیاری از مردم حاضر برای گرفتن این شال خیز بردارند و همین باعث شد انتهای این کنسرت به شکلی ویژه تمام شود.

گفتنی‌ست پویا نیکپور رهبری ارکستر مشکی پوشان را در این کنسرت به عهده داشت و نوازنده هایی چون فاضل پیش، عمید بنکدار، مرتضی کریمی، سعید صارمی، آرش مقدم وامید شهابی این خواننده را در کنسرت تهرانش همراهی کردند.

رضاصادقی, کنسرت, فقط گوش کن, اوای هنر, وزارت کشور,
آمار بازدید : 1,142
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500