ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - ساعت 16:21:46
چاپ خبر

نوازندگان شهرستانی با فاصله کمی کنار رفتند

عضو هیات داوران بخش پیانو نهمین جشنواره موسیقی جوان اعلام کرد بسیاری از شرکت‌کنندگان شهرستانی در دور اول رقابت با فاصله‌ای اندک کنار رفتند.

نوازندگان شهرستانی با فاصله کمی کنار رفتند

فریماه قوام صدری نوازنده و مدرس پیشکسوت موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون سطح کیفی نهمین دوره از برگزاری جشنواره موسیقی جوان بیان کرد: ما از کیفیت اجراها خیلی خوشحالیم چرا که معتقدیم استعداد شرکت‌کنندگان بسیار بالا بود، اما به نظر می آید برخی از شرکت‌کنندگان باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به تعداد کم نوازندگان شهرستانی در بخش نهایی جشنواره گفت: شرکت‌کنندگان زیادی از شهرستان‌ها داشتیم اما به دلیل ظرفیت محدود جشنواره ما مجبور بودیم بهترین‌ها را برای حضور در مرحله نهایی انتخاب کنیم بنابراین بسیاری از شرکت‌کنندگان در دور اول جشنواره با فاصله‌ای اندک کنار رفتند.

این نوازنده پیشکسوت پیانو درباره تفاوت کیفیت اجراها در مقایسه با سال گذشته، تاکید کرد: در مقایسه با سال گذشته نوازندگان پیشرفت بسیاری داشته‌اند. البته ما در حال حاضر نوازندگان شرکت کننده در گروه سنی «ج» سال گذشته را نداریم، چرا که سنشان دیگر به جشنواره نمی‌خورد اما گروه جدیدی وارد عرصه شده که کارشان را به خوبی ارائه دادند.

قوام‌صدری با تاکید بر لزوم شناخت سطح نوازندگان گفت: اگر ما سطح و مرتبه موسيقي جوان و نوجوان كشورمان را نشناسيم چه طور مي‌توانيم به آنان کمک کنیم؟ ما با برگزاریِ جشنواره موسيقي جوان است که مي توانيم بيشتر به توانمندی‌های آنان اشراف پيدا كنيم و با توجه به جوششی كه در بين آنها وجود دارد، پديده هاي خوبمان را كشف کنیم.

وی در پایان با اشاره به اضافه شدن بخش موسیقی کلاسیک به جشنواره موسیقی جوان تصریح کرد: خوشحالم در كنار موسيقي سنتي كشورمان بخش كلاسيك هم در جشنواره موسیقی جوان داير شده و این اتفاق ارزشمندی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

 

نوازنده, شهرستان, پیانو,
آمار بازدید : 966
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500