ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 14 شهریور 1394 - ساعت 16:12:11
چاپ خبر

«عروسک‌های خاموش» ایرانی در دست کودکان سوری و فلسطینی

اجرای موسیقی عربی ـ فارسی «بی پناه» در دمشق

در مراسم اهدای عروسک‌های پارچه‌ای کمپین «عروسک‌های خاموش» که با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از کودکان جنگ‌زده سوری و فلسطینی در دمشق برگزار شد موسیقی عربی ـ فارسی «بی‌پناه» اجرا شد.

اجرای موسیقی عربی ـ فارسی «بی پناه» در دمشق

به گزارش خبرنگار فرهنگی فارس، مراسم اهدای عروسک های پارچه ای کمپین «عروسک های خاموش» روز گذشته و با حضور بیش از 150 نفر از کودکان جنگ زده سوری و فلسطینی در دمشق برگزار شد.

در این مراسم که با عنوان «قاصدک های لبخند» و با مشارکت گروه مردمی «سنگ، کاغذ، قیچی»، «اتحادیه بین المللی امت واحده» و «جمعیت امدادرسانی به ملت فلسطین» برگزار شد، کودکان سوری و فلسطینی نقاشی هایی را جهت تشکر از خیرین ایرانی نقاشی کرده و به نمایندگان ایرانی حاضر در مراسم اهدا کردند.

حضور در شهربازی سندباد دمشق و توزیع کیف مدرسه و سایر هدایا که از محل کمک های مردمی به اتحادیه بین المللی امت واحده خریداری شده بود و همچنین اجرای موسیقی دوزبانه «بی پناه» با خوانندگی «طه چوگان باز» از دیگر بخش های این برنامه بود.

شعر این اثر که با تهیه کنندگی مرکز شماره یک هنرهای رقومی بسیج، موسسه نقره و حمایت اداره موسیقی سازمان بسیج مستضعفین تولید شده را استاد احمد کاری سروده است.

همچنین موسیقی و تنظیم اثر بر عهده حسین نظری و کلارینت توسط بابک نظری نواخته شده است.

طه پس از اجرای اثر «بی پناه» در گفت‌وگویی اعلام کرد: هنر باید به رسالت خودش عمل کند و اعلام همبستگی با کودکان جنگ زده و کاستن از آلام ایشان کمترین کاری بود که از دست من بر می آمد و امیدوارم توانسته باشیم با رقم زدن یک روز خوش، اندکی از رنج‌های این کودکان که چندین سال است در شرایط بسیار سختی به سر می برند کاسته باشیم.

این هنرمند کشورمان که با موزیک ویدئوهای «هفت سین» و «بی صبری» در عرصه موسیقی درخشیده است ابراز امیدواری کرد: نهادهای خیریه بین‌المللی حضور فعال‌تر و جدی تری در بحران انسانی سوریه داشته باشند و جهت بهبود شرایط زندگی برای آوارگان سوری و فلسطینی تلاش کنند.

عروسک های خاموش, سوریه, جنگ زده, بحران,
آمار بازدید : 1,187
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500