ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 16 شهریور 1394 - ساعت 13:27:36
چاپ خبر

آلبومی که 4 سال در صف مجوز ماند

آلبوم موسیقی «آن دگر» به‌عنوان آخرین اثر زنده‌یاد غلامعلی پورعطایی، یک سال پس از درگذشتش منتشر می‌شود.

آلبومی که 4 سال در صف مجوز ماند

فرزند این هنرمند با اعلام این مطلب به خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، گفت: این آلبوم در سال 89 ضبط شد و حدود چهار سال در نوبت مجوز ماند.

هادی پورعطایی ادامه داد: انتشار این آلبوم در راستای پیشنهادی است که چند سال پیش از سوی حامد آفریده (نوازنده‌ی کمانچه) با پدرم مطرح شد و همکاری را با گروه «رادها» که یک گروه کوبه‌ای است، به سرپرستی مجید و مرتضی یگانه‌راد شکل داد.

او درباره‌ی نحوه‌ی حضور زنده‌یاد غلامعلی پورعطایی در «آن دگر» گفت: پدرم قطعه‌ای به نام «دور مشو» را در این اثر خوانده که اول دولتمند خلف آن را اجرا کرده است، اما پدرم آن را بار دیگر با لحن و تحریرهای تربت جام خواند.

وی افزود: البته قطعات دیگری مانند «دل شیدا» و «از من چرا رنجیده‌ای» با صدای پدرم توسط گروه «رادها» فضاسازی و در این آلبوم گنجانده شده است.

این هنرمند در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که نظر پدرش درباره‌ی این اثر چه بود، اظهار کرد: پدرم این آلبوم را نشنید، اما قطعا اگر ناراضی بود، با این گروه همکاری نمی‌کرد.

غلامعلی پورعطایی، نوازنده‌ی دوتار و خواننده‌ی آوازهای عاشقانه و عارفانه‌ی خراسان بود که سال گذشته، پس از تحمل یک دوره بیماری در سن 73سالگی از دنیا رفت.

آلبوم موسیقی, آن دگر, غلامعلی پورعطایی, مجوز,
آمار بازدید : 957
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500