ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 13:08:01
چاپ خبر

ستاره 23 ساله و جاسوس نفرین شده

آیا سم اسمیت ساندترک جیمز باند را به صدر جدول پرفروش‌ها خواهد برد؟

در پنجاه سال کارنامه تولید فیلم جیمز باند تک‌آهنگ‌های بسیاری از موسیقی متن این فیلم بوده‌اند که تبدیل به بهترین عاشقانه‌های هالیوود شده‌اند اما هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانسته‌اند به صدر جدول‌ پرفروش‌ترین‌ها راه پیدا کنند. اما حالا با توجه یه اینکه سم اسمیت ترانه «نوشتن روی دیوار»، قطعه‌ی اصلی آخرین فیلم جیمز باند به نام «شبح» را می‌خواند امیدی هست که برای اولین بار در تاریخ فیلم جیمز باند چنین رکوردی ثبت شود.

آیا سم اسمیت ساندترک جیمز باند را به صدر جدول پرفروش‌ها خواهد برد؟

سم اسمیت خواننده جوان، تازه‌کار و موفق انگلیسی در کارنامه کاری مختصر خود چهار تک‌آهنگ و یک آلبوم در صدر جدول‌ها دارد و حالا امید می‌رود بتواند ترانه فیلم جیمز باند را هم در صدر جدول بنشاند.

بعد از سر تام جونز (Sir Tom Jones) که فیلم «گلوله آتشین» را خواند، او اولین تک-خواننده مرد بریتانیایی خواهد بود که ترانه یکی از فیلم‌های جمیز باند را در نیم قرن اخیر می‌خوانده.

علی رغم محبوبیت بسیار زیادِ سری فیلم‌های جیمز باند، موسیقی این فیلم به سختی توانسته در جدول‌های فروش موفقیت چندانی داشته باشد. در فیلم قبلی این مجموعه به نام «اسکای‌فال» یا سقوط آسمان  (Skyfall) ترانه‌ای که ادل خواننده توانای انگلیسی آن را خوانده بود و بسیار هم موفق از آب درآمد توسط گروه سوئدی « سوئدیش هاوس مافیا» (Swedish House Mafia) شکست داده شد و نتوانست به صدر جدول راه پیدا کند. همین شکست باعث شد رسانه‌ها ترانه اصلی فیلم جیمز باند را «نفرین شده» بخوانند. هرچند این قطعه توانست جایزه بهترین موسیقی متن فیلم گلدن گلوب، بریت و اکادمی اسکار را به دست آورد.

جاسوس, نفرین شده, سم اسمیت, جیمزباند, پرفروش,
آمار بازدید : 1,442
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500