ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 13:26:35
چاپ خبر

شنبه 21 شهریور و با حضور اهالی فرهنگ و هنر و خانواده این شهدا

از خالقان آثار موسیقایی در رثای 175 شهید غواص تجلیل خواهد شد

محفل شعر و موسیقی «سوره اخلاص» با محوریت تجلیل از موزیسین‌ها، شاعران و ترانه‌سرایانی که تا کنون آثاری را در رثای 175 شهید غواص تولید کرده‌اند برگزار خواهد شد. سالن «سوره» حوزه هنری در ساعت 17 روز شنبه بیست و یک شهریور از این مراسم میزبانی می‌کند. قرار است که علاوه بر چهره‌های فرهنگی و هنری و اصحاب رسانه، خانواده جمعی از آن قهرمانان دست بسته هم محفل شعر و موسیقی اخلاص حضور پیدا کنند. این مراسم با همت مرکز موسیقی حوزه هنری برگزار می‌شود.

از خالقان آثار موسیقایی در رثای 175 شهید غواص تجلیل خواهد شد

اواخر اردیبهشت ماه سال جاری بود که خبر تفحص شهدای عملیات کربلای 4 بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت. این اولین بار نبود که از زمان پایان جنگ تحمیلی شهدای تفحص شده به وطن باز می‌گشتند. اما این بار خبر تفحص 175 غواص این عملیات که با دست‌های بسته زنده به گور شدند نگاه رسانه‌های بین المللی را نسبت به جنایات رژیم بعث در زمان دفاع مقدس معطوف کرد.

چند روز پس از اعلام این خبر جامعه موسیقی کشور پیش قدم شدند تا صدای مظلومیت این کبوتران عاشق را گوش جامعه برسانند و هنوز هم شنونده آثاری با این موضوع هستیم. «محسن چاوشی»، «مهدی مقدم»، «حامد زمانی»، «کیوان و مهرداد کاظمیان»، «فریان» و «علیرضا طلیسچی» برخی از خوانندگانی هستند که تا کنون آثاری را به این قهرمانان ملی تقدیم کرده‌اند.

اهالی فرهنگ, 175, شهیددست بسته, ترانه سرا,
آمار بازدید : 1,107
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500