ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 13:52:19
چاپ خبر

قطعه «۱۷۵» آغازگر فصل جدیدی از فعالیتم خواهد بود

علیرضا طلیسچی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ پس از ۱سال سکوت دوباره به عرصه موسیقی کشور بازگشت.

قطعه «۱۷۵» آغازگر فصل جدیدی از فعالیتم خواهد بود

این خواننده از سال گذشته بنا به شرایطی قطعه ای را منتشر نکرده بود سرانجام با قطعه ۱۷۵ که در وصف ۱۷۵ شهید غواص می باشد به عرصه موسیقی کشور بازگشت. طلیسچی در ارتباط با این قطعه گفتگوی کوتاهی با «موسیقی پارس» انجام داد و در ابتدای این مصاحبه اذعان داشت: قطعه «۱۷۵» پس از حدود یک سال سکوت من در حوزه موسیقی در حالی منتشر می شود که انتشار آن با اجازه مرکزموسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 
وی در ادامه گفت: این کار برای ارگان خاصی ساخته نشده و کاملاً یک کار دلی است. خیلی دوست داشتم پس از یک سال سکوت با قطعه ای ارزشی فعالیت خودم را در عرصه موسیقی از سر بگیرم. در این قطعه احسان نی زن، فیروز ویسانلو و آرش پاکزاد بنده را همراهی کرده اند و امیربهادر دهقان تنظیم آن را به عهده داشته است.
 
طلیسچی که سابقه انتشار قطعات محبوب بسیاری در کارنامه خود دارد، روند فعالیت خود را اینگونه شرح می دهد: ساخت و انتشار کلیپ هایی که در گذشته داشته ام باعث شد کمی روند گرفتن مجوز به طول بیانجامد. روند اخذ مجوز آلبومم از سوی شرکت «آوای فروهر» به مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور در حال پیگیری است.
 
او همچنین دلیل دیر اقدام کردن برای مجوز را آگاه نبودن از قوانین دانست و اضافه کرد: من در سنی موسیقی را اغاز کردم که کسی در کنارم نبود تا مرا راهنمایی کند. من هم برای پخش کارهایم سراغ جاهایی رفتم که بعدها فهمیدم مجاز نیستند. اما خب به هر حال آن دوران گذشت و مدت زمان بسیاری است که می خواهم اشتباهات گذشته را جبران کنم و مسیر درستی برای آینده کاری خودم انتخاب کنم.

علیرضاطلیسچی, 175, شهدای غواص,
آمار بازدید : 867
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500