ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 14:10:57
چاپ خبر

در بخش برتری حرفه‌ای

وومکس 15 به رامین صدیقی رسید

رامین صدیقی مدیر نشر هرمس، برنده‌ی پانزدهمین جایزه‌ی وومکس (WOMEX) در بخش برتری حرفه‌ای (Professional Excellence) شد.

وومکس 15 به رامین صدیقی رسید

جایزه‌ی نمایشگاه موسیقی ملل (WOMEX)، از سال 1999 هر ساله در ماه اکتبر در یکی از شهرهای جهان برگزار می‌شود. این جایزه اکنون در سه بخش مختلف به برندگان اهدا می‌شود. بخش برتری حرفه‌ای از سال 2008 به این جایزه اضافه شده است.
نشر هرمس از سال 1379 شروع به کار کرد و تا کنون با انتشار ده‌ها آلبوم و برگزاری کنسرت‌‌های متعدد برای تحقق شعارش، «موسیقی برای موسیقی» تلاش کرده است. همچنین در سال 2002 به عنوان اولین حضور برون‌مرزی‌اش در وومکس آلمان شرکت کرد. از دیگر افتخارات بین‌المللی هرمس می‌توان به نامزدی آلبوم «به تماشای آب‌های سپید» اثر حسین علیزاده و ژیوان گاسپاریان برای جایزه گرمی بهترین آلبوم سال 2006 اشاره کرد.
پانزدهمین دوره‌ی وومکس از 21 تا 25 اکتبر 2015 (29 مهر تا 3 آبان 1394) در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. در وبسایت وومکس آمده است: فعالیت و تلاش‌های بنیانگذار نشر هرمس، رامین صدیقی با کمک به ایجاد راهی قانونی برای تهیه موسیقی از غرب برای ایرانی‌ها و شناساندن موسیقی ایرانی در مقیاس جهانی، آغازگر نقاط عطف مهم و متعددی در صحنه‌ی موسیقی ایرانی بوده است.
وومکس در ادامه‌ی توضیحاتش درباره‌ی این جایزه نوشت: برای به رسمیت شناختن صحنه موسیقی بین‌المللی در حال رشد و توانمندی در ایران، جایزه‌ی حرفه‌ای وومکس 15 به رامین صدیقی داده خواهد شد.
رامین صدیقی، مدیر نشر هرمس در روز شنبه 24 اکتبر (دوم آبان)، ساعت 3 بعد از ظهر (به وقت بوداپست مجارستان) در کنفرانسی شرکت خواهد کرد تا موفقیت‌هایش و صحنه‌ی موسیقی در ایران را به طور عمیق‌تری شرح دهد.

وومکس 15, رامین صدیقی, نشرهرمس, برتری حرفه ای,
آمار بازدید : 1,004
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500