ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 21 شهریور 1394 - ساعت 15:04:23
چاپ خبر

کریستف رضاعی پس از جایزه خانه سینما:

موسیقی "ماهی و گربه" با تکیه بر مفهوم زمان ساخته شد

کریستف رضاعی در جشن خانه سینما جایزه بهترین موسیقی را برای فیلم ماهی و گربه دریافت کرد.

موسیقی "ماهی و گربه" با تکیه بر مفهوم زمان ساخته شد

به گزارش خبرنگار ایلنا؛20 شهریور کریستف رضاعی توانست تندیس شایستگی و دیپلم افتخار بهترین موسیقی فیلم را از سوی خانه سینما دریافت کند. موسیقی این فیلم فضایی متفاوت با سایر کارهای کریستف رضاعی داشت و پیچیدگی‌های این اثر توانست نظر هیئت انتخاب جشن سینمای ایران را جلب کند.

فیلم ماهی و گربه پرمخاطب‌ترین فیلم گروه هنر و تجربه است که با گذشت بیش از یکسال از اکرانش همچنان در برخی سینما‌ها روی پرده است و مخاطبان خاص خودش را دارد. 

این آهنگساز درباره همکاری‌اش با شهرام مکری در فیلم ماهی و گربه به خبرنگار ایلنا می‌گوید: همکاری من با آقای مکری بسیار لذت‌بخش بود چراکه او کاملا من را آزاد گذاشت تا برداشت خودم را از فیلم داشته باشم و موسیقی آن را بسازم. تلاش من در ساخت موسیقی این فیلم این بود که تم موسیقی به فضاهای کلیشه‌ای فیلم‌های ترسناک نزدیک نشود.

او همچنین افزود: نکته اساسی که در ساخت موسیقی این فیلم برای من اهمیت داشت‌‌‌؛ همان کانسپت(مفهوم) زمان بود که درواقع ایده اصلی فیلم هم بود. من به عنصر زمان و برگشت‌های موسیقایی توجه کردم و موسیقی این فیلم را ساختم. کار ساخت موسیقی این فیلم را قبل از عید (سال 92) آغاز کردم و در حدود سه ماه موسیقی را به اتمام رساندم. این سه ماه فرصت خوبی بود تا ذهنیت من و کارگردان هماهنگ شود.

کریستف رضاعی, پالت, ماهی و گربه, شهرام مکری, هنروتجربه,
آمار بازدید : 1,207
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500