ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 23 شهریور 1394 - ساعت 12:20:34
چاپ خبر

هنرمندان افسانه‌ای دهه 1960 و 1970 در آلبوم ستاره بزرگ هالیوود

جانی دپ: قرار نبود پل مک‌کارتنی هم به دام بیفتد!

آلبوم جدید گروه «هالیوود ومپایر» پرستاره‌ترین آلبوم راک سال است. اما جانی دپ که در این پروژه در کنار الیس کوپر (Alice Cooper) بوده می‌گوید داستان واقعا اینطور شروع نشد.

جانی دپ: قرار نبود پل مک‌کارتنی هم به دام بیفتد!

جانی دپ دو روز پیش در برنامه «جیمی کیمیل لایو» حضور پیدا کرد و آنجا درباره این همکاری گفت: «من قبلا چندتایی قطعه نوشته بودم، ما شروع به ضبط کردیم و بعدا این داستان ومپایر شکل گرفت،». او با یادآوری جلساتی که برای تولید این آلبوم برگزار کرده بودند گفت که نهایتا این جلسات منجر به آن شد که ستاره‌هایی مثل پل مک‌کارتنی (Paul McCartney)، جو والش (Joe Walsh) و جو پری (Joe Perry) به دام بی‌افتند، بعد می‌خندد و می گوید «واقعا باورنکردنی بود»

این آلبوم که در طول چندین سال در دست تولید بود الهام گرفته از حضور کوپر در گروهی به نام «هالیوود ومپایر»، شکل گرفته در لس‌آنجلس بود که از ستاره‌های راکی مثل کیت مون (Keith Moon)، جان لئون (John Lennon)، رینگو استار (Ringo Starr) و هری نیلسون (Harry Nilsson) تشکیل می‌شد. درواقع آلبوم نیز ادای احترامی است به  گروه اصلی که در دهه هفتاد میلادی شکل گرفت. این آلبوم شامل بازخوانی قطعاتی از دهه هفتاد است به جز دو قطعه که جدید هستند و توسط کوپر نوشته شده‌اند، این قطعات «My Dead Drunk Friends» و «Raise the Dead» نام دارند و جانی دپ نیز در نوشتن قطعه اول همکاری داشته است. از دیگر قطعات مهمی که در آلبوم هالیوود ومپایر وجود دارد قطعه‌ای است به نام «آخرین ومپایر» که در آن از صدای کریستوفر لی (Christopher Lee) استفاده شده و چندی پیش از مرگ این بازیگر و خواننده هوی‌متال ضبط شد. این قطعه آخرین حضور کریستوفر لی در یک اثر هنری محسوب می‌شود. لی چندی پیش  در 93 سالگی درگذشت.

خیلی بعید به نظر می‌رسد که گروه «هالیوود ومپایرز» بتواند با حضور همه اعضایش یک بار دیگر در یک اجرای زنده روی صحنه برود اما هوادارانشان هنوز فرصت این را دارند که در هفته آینده شاهد اولین اجرای زنده آن‌ها باشند که کوپر، دپ و پری به عنوان پرفورمرهای اصلی در آن حضور دارند و طبق برنامه ریزی فعلی قرار است داف مک‌کگن، بیسیت گروه گانز ان روزز و مت سورام درامر این گروه هم در آن حضور پیدا کنند. این اجراها در روزهای شانزده و هفدهم سپتامبر در لس‌آنجلس برگزار خواهند شد.

جانی دپ, هالیوود, راک, الیس کوپر,
آمار بازدید : 1,244
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500