ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 23 شهریور 1394 - ساعت 12:54:02
چاپ خبر

هومن بختیاری با ˝زمستان˝ افشین مقدم به صحنه رفت / پس از 10 سال آوای سرسپرده به غریبه رسید

کنسرت هومن بختیاری پس از 10 سال طی دو روز و دو سئانس در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

هومن بختیاری با ˝زمستان˝ افشین مقدم به صحنه رفت / پس از 10 سال آوای سرسپرده به غریبه رسید

هومن بختیاری خواننده سال‌های دور پس از 10 سال دوری از استیج به اجرای زنده آثار خاطره انگیزش در فرهنگسرای نیاوران پرداخت.

این کنسر ت درحالی برگزار شد که استقبال از این کنسرت به حدی بود که برگزرکنندگان مجبور شدند صندلی‌های پرتابل به سالن اضافه کنند.

این اجرا در فضایی دوستانه و صمیمی به دور از هرگونه حاشیه، صرفا برای کسانی اجرا شد که گوش‌شان هوای یک موسیقی خوب با صدایی واقعی را کرده بود. این کنسرت یک اجرای نوستالوژیک محسوب می‌شد، زیرا بختیاری با اینکه 10 سال از استیج دور بود اجرایی کامل بدون نقص را اجرا کرد. هومن بختیاری در این کنسرت این نوید را به هواداران داد که از این پس استیج را ترک نکند و نگذارد وقفه زیادی بین اجراهایش بیفتد.

آهنگ‌های اجرا شده در این شبهای خاطره‌انگیز عبارت بودند از: گل سرخ، سر سپرده، دروغ چرا، میکس آهنگ‌های بندری، زمستون به یاد زنده‌یاد افشین مقدم، غریبه، مریم سپید، انتظار، رفتن تو، این خانه من نیست، ای کاش ، زنده با ایران.

اعضای گروه هومن بختیاری به رهبری رضا لمعانی نوازنده گیتار نایلون و گیتار اسپانیش، فوادسمندی (کیبورد)، علیرضا هاشمی (گیتار بیس)، سیامک شفیعی (گیتار)، مسعود ابوترابی (تومبا)، محمود رفیعی عربانی ( ویلون )، محمد سجادی (درامز) را شامل می‌شدند.

مهمانان ویژه این اجرا هم  دکتر محمدعلی بهمنی، سعید معظمی، امید زندگانی و ایلیا منفرد بودند.
 

هومن بختیاری, 10سال, نیاوران, سرسپرده,
آمار بازدید : 1,786
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500