ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 23 شهریور 1394 - ساعت 13:17:24
چاپ خبر

کنسرت گروه «نوشه»؛

یادآوری خاطرات کهنه

.گروه «نوشه» به سرپرستی «نیوشا بریمانی» و خوانندگی «نیما رییسی»، 21 شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفت

یادآوری خاطرات کهنه

این کنسرت، بازخوانی قطعات ماندگار دهه های گذشته بود که با استقبال خوب تماشاگران رو به رو شد، به طوری که در قطعاتی که خواننده حضور نداشت، صدای حاضرین از صدای ساز ها بلندتر بود. 
اجرای گروه نوشه دراین شب به نوعی برای تازگی روح علاقه مندان به موسیقی برگزارشد.
«مخلوق»، «خوش آمدی»، «سلطان قلبم»، «امید جانم»، «شب شیشه ای»، «پیشکش»، «بچه نمی شم»، «یارم شو»، «عاشق شدم من»، «باز آمدی»، «میگذرم تنها» و «روز بی فردا» قطعاتی بود که در این کنسرت اجرا شد.
عسل ملك زاده، مينو قاسمي، شايان رياحي، رضا لعماني، نيلوفر ابراهيمي، غزل مهدوي و پرهام پيمان پور نوازندگان گروه نوشه هستند. 
از نکاتی مهمی که بسیار جلب توجه می کرد، ماندگاری ملودی هایی قدیمی است. طوری که تمامی قطعات اجرا شده در این کنسرت، توسط تماشاگران خوانده می شد. ریتم دست زدن هایشان نیز با ریتم قطعات هماهنگ بود.
اجرای این گونه کنسرت ها برای ماندگار شدن و یادآوری قطعاتی این چنینی در روزگار امروز بسیار مهم است. نیوشا بریمانی که از نوازندگان چیره دست ساز کمانچه است به همراه پرهام صوفی توانست با تمامی مشکلات این کنسرت را به بهترین نحوه برگزار کند.
نیما رییسی به عنوان خواننده توانست، تماشاگران که اکثریت از چهره های شناخته شده هنر بودند را شگفت زده کند. سلو های متعدد نوازندگان در این کنسرت نیز نشان از قدرت نوازندگی شان بود. 

منصور ضابطیان، محمد صوفی، نیلوفر لاری پور، آناهيتا همتي، نيما كرمي، علي بوستان، كامران تفتي، روشنك عجميان، محمدرضا عليمرداني، مجيد اقا كريمي، سهيلا پور گرامي، فرزاد دزدمه، فرهاد نجفي، معين هاشمي نسب، مهيار مهر اذر، ساحل كريمي، نسيم رفيعي، مريم واعظ پور، سعيد كاظمي، یلدا انگالی، سحر محمدي، رضا شايسته از جمله مهمانان سانس اول این کنسرت بودند. 

نوشه, نیوشابریمانی, نیمارییسی, نیاوران,
آمار بازدید : 1,135
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500