ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 14:27:39
چاپ خبر

در اقدامی غیرمنتظره و علیرغم صدور کلیه مجوزهای لازم

کنسرت استاد شهرام ناظری در تبریز لغو شد

کنسرت استاد «شهرام ناظری» به همراه گروه مولوی که قرار بود پنج‌شنبه‌ی این هفته در سالن «صدرا»ی شهر تبریز برگزار شود، علیرغم تلاش‌های یک‌ماهه و صدور مجوزهای لازم، به علت مخالفت برخی مسئولین این شهرستان لغو شد.

کنسرت استاد شهرام ناظری در تبریز لغو شد

به گزارش «موسیقی ما»، این کنسرت قرار بود روزهای آخر این هفته به مناسبت روز شعر و ادب فارسی و ‌بزرگداشت «شهریار» -شاعر سرشناس این شهر- در این شهرستان برگزار شود. در همین رابطه شوالیه‌ی آواز ایران می‌گوید: «اتفاقاتی از این دست، بدون‌شک ضربه‌ی بزرگی به فرهنگ و هنر ایران خواهد زد. ما در این کنسرت قرار بود اشعاری از دیوان «شمس تبریزی» و «شهریار» (که یکی از مهم‌ترین چهره‌های شعر معاصر و شهر تبریز است) را به اجرا درآوریم و من هنوز متوجه نمی‌شوم که اجرای شعر و موسیقی فاخر چه مشکلی می‌تواند داشته باشد که عده‌ای آن را لغو کنند.»
 
لغو کنسرت شهرام ناظری به همراه گروه «مولوی» در حالی اتفاق می‌افتد که در ماه‌های اخیر، سریال لغو کنسرت‌ها در تهران و شهرستان‌ها روند رو به رشدی داشته و واکنش‌های کم‌سابقه‌ای نیز به دنبال داشته است.
 
شوالیه آواز ایران که این روزها تور موفق «ناگفته» را به همراه «حافظ ناظری» در تهران و شیراز روی صحنه برده، قرار است روز پنج‌شنبه دوم مهرماه بار دیگر این برنامه را در تالار وزارت کشور برگزار کند. استاد ناظری همچنین در جریان دومین فستیوال موسیقی تهران نیز به همراه گروه «مولوی» و بدون حضور حافظ، روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت, شهرام ناظری, مجوز, لغو,
آمار بازدید : 873
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500