ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 15:14:41
چاپ خبر

به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی/«میراث» در نیاوران به روی صحنه می رود

کنسرت گروه موسیقی «میراث» به خوانندگی بامداد فلاحتی 26 و 27 شهریور ماه به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

به مناسبت روز بزرگداشت شعر و ادب پارسی/«میراث» در نیاوران به روی صحنه می رود

به گزارش هنرآنلاین: به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران گروه موسیقی میراث در سال ۱۳۸۷ با هدف ارائه آثاری فاخر در حوزه موسیقی و پرداختن به آثار نام آوران عرصه ادبیات به سرپرستی و آهنگسازی آرش قاسمی تشکیل شد. اعضای این گروه تلاش می کنند تا با پرداختن به هر آنچه که میراث این مرز و بوم نامیده می شود پاسدار هنری باشند که ریشه در فرهنگ و آداب و رسوم ایران زمین دارد.

آرش قاسمی آهنگساز ، نوازنده عود و سرپرست گروه خواهد بود. همچنین این کنسرت با حضور میلاد بیات:نوازنده کمانچه ،اشکان پور فرخی نوارنده دف و ادوات کوبه ای، سهیل حسنوی: نوازنده سنتور، تورج زاد پور:نوازنده تار،امین رحیمی :نوازنده نی، عمران فروزش :نوازنده تنبک و دف در دو بخش همایون وشور برگزار خواهد شد .

اجرای تصانیفی چون "عاشقی برمن "و" لیلی و مجنون" با آهنگسازی سرپرست گروه و همچنین "باز فرود آمدیم "و "دولت عشق" از زنده یاد استاد جلال ذوالفنون که همگی برگرفته از اشعار حضرت مولانا و همچنین قطعات بی کلامی چون زیرکش سلمک و چهار مضراب و تکنوازی و دونوازی اعضای گروه موسیقی میراث از برنامه های این گروه به منظور بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی خواهد بود . قطعه زیبای کاروان که بارها با صدای بامداد فلاحتی در صدا و سیما پخش شده نیز قرار است در این دوشب برای علاقمندان به موسیقی اصیل ایرانی اجرا شود .

از اجراهای گروه موسیقی میراث می توان به بخش جنبی بیست و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر و بخش جنبی بیست و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر، کنسرت بزرگداشت جشن جهانی نوروز سالن اندیشه، اجرا در خانه اندیشمندان علوم انسانی، همایش خلیج فارس، سومین همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایران اسلامی در بندرعباس، اجرا در همایش جهانی شدن و بنیاد ملی نخبگان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، اجرا در انستیتو ایوزوف در آلمآتی دانشگاه کورمانقزی و تالار فرهنگ و هنر و دانشکده هنر شهر آستانه قزاقستان،اجرا در شهر تاشکند ازبکستان و ... اشاره کرد.

از این گروه آلبوم موسیقی اشعار حضرت مولانا همچنین آلبوم های پروین اعتصامی و خیام و میرزا عبدالله در دست انتشار است.

شایان ذکر است کنسرت گروه میراث پنج شنبه و جمعه 26 و 27 شهریور ماه ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود .علاقمندان جهت تهیه بلیط این برنامه می توانند به سایت www.tik8.com مراجعه نمایند. 

کنسرت, گروه موسیقی میراث, بامدادفلاحتی, شعرپارسی, نیاوران,
آمار بازدید : 1,341
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500