ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 15:45:42
چاپ خبر

حامد زمانی «عمار داره این خاک» را به تصویر می‌کشد

حامد زمانی خواننده انقلابی موسیقی کشور اعلام کرد که ساخت موزیک ویدیوی «عمار داره این خاک» را به عنوان یکی از جدیدترین فعالیت‌های موسیقایی خود، با همکاری برادران بوشهری آغاز می‌کند.

حامد زمانی «عمار داره این خاک» را به تصویر می‌کشد

حامد زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از ساخت موزیک ویدئویی جدید سخن گفت و توضیح داد: ساخت این موزیک ویدئو با عنوان «عمار داره این خاک» مانند کارهای پیشین من توسط برادران بوشهری ساخته می شود و موضوع آن بر این نکته تاکید دارد که به ندای ایشان لبیک بگوییم و بگوییم همه برای ایشان عمار هستند و خواهند بود.

این خواننده ادامه داد: این اثر، قطعه بسیار حماسی و پرشوری است که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده  و می خواهیم همزمان با پخش کلیپ، از آن به صورت رسمی رونمایی کنیم. خوشبختانه این قطعه وقتی در محافل و اجتماعات خوانده شده به قدری با استقبال مخاطبان در تهران و شهرستان مواجه شده که من تصور می کنم می تواند به نوعی اوج کارهای من در سال جاری باشد. ضمن اینکه  تصمیم دارم این کلیپ بهترین کلیپ من از لحظه شروع فعالیت هایم تا به امروز باشد.

زمانی تصریح کرد: قطعه «عمار داره این خاک» به  وجود عمارها و مختارهای این خاک و لبیک سر دادن به ندای «أینَ عمار» اشاره می کند. ضمن اینکه اشاره به دست ها و خباثت های پشت پرده از ویژگی‌های اثر است که سعی کردیم با زبانی ساده و بدون شعارزدگی به آن بپردازیم.

وی افزود: خوشبختانه پس از رونمایی موزیک ویدیوی «مرگ مساوی آمریکا» که مراسم آن  چندی پیش در سازمان فضای مجازی سراج و با حضور خیل عظیمی از هواداران این خواننده برگزار شد، این نوید را به هواداران عزیز می دهم که به زودی ساخت این کلیپ جدید را آغاز خواهم کرد، این در حالی است که تمام تلاش خود را انجام می دهم تا این اثر نیز نسبت به کارهای قبلی ام دارای تفاوت هایی باشد.

زمانی درباره تاریخ انتشار اولین آلبوم رسمی خود گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته اولین آلبوم رسمی خود را تا پایان سال با شکل و شمایلی بسیار متفاوت روانه بازار می کنم و امیدوارم اثری باشد که مورد توجه هواداران قرار گیرد.

در قسمتی از شعر «عمار داره این خاک» آمده است:

روباه کارش اینه، پس آفریده میشه، تا که خبیث باشه، تا کاسه لیس باشه

 پس یک کلام باید یا انگلیس باشه، یا صهیونیسم باشه

عمار داره این خاک

مختار داره این خاک

سربازهای رهبر... موندن تو راه حیدر

 

حامدزمانی, عمار, ارزشی, انقلابی,
آمار بازدید : 1,153
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500