ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 15:48:59
چاپ خبر

ساخت نماهنگ «عشق پنهان» با موضوع انتظار موعود

تهیه‌کننده نماهنگ «عشق پنهان» بیان کرد که این اثر برای امام زمان (عج) تولید می شود و ساخت ۱۲ نماهنگ با این موضوع در دستور کار قرار دارد.

ساخت نماهنگ «عشق پنهان» با موضوع انتظار موعود

محمد نبهان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ساخت نماهنگی درباره انتظار و امام زمان (عج) گفت: مشغول ساخت و تهیه کنندگی نماهنگی با عنوان «عشق پنهان» هستم که سعی داریم کاری متفاوت با موضوع انتظار باشد.

وی با اشاره به ویژگی های این اثر اضافه کرد: ما درباره موضوع انتظار کم کار کرده ایم و شاید نماهنگ های معدودی داشته باشیم که در این رابطه ساخته شده باشند که آنها هم پرداختی کلیشه ای دارند. درحالیکه در هر روز نماهنگ های زیادی ساخته و از شبکه های مختلف ماهواره ای روی آنتن می روند و اعتقادات ما را نشانه می گیرند.

این تهیه کننده با اشاره به عوامل نماهنگ «عشق پنهان» عنوان کرد: در این نماهنگ هومن ابراهیم پور خواننده، علی بحرینی شاعر و فواد غفاری آهنگسازی کار را بر عهده دارند.

نبهان در ادامه با اشاره به المان هایی که برای این نماهنگ به کار گرفته شده است، توضیح داد: ما در این نماهنگ از تصاویر هلی شات استفاده کرده ایم و لوکیشن های مختلف و متنوعی از شمال و دریا تا صحنه هایی از کویر داریم.

وی با اشاره به اینکه صحنه های این نماهنگ با دوربین سینمایی گرفته شده است، توضیح داد: هدف ما این است که بتوانیم یک کار حرفه ای و بین المللی درباره انتظار بسازیم. ما مفهوم انتظار را محدود تعریف کرده ایم و هرگاه نماهنگی در این زمینه تولید شده است در چند شهر و با تصاویری محدود همراه بوده است درحالیکه مساله ای جهانی است و به همه انسان ها مربوط می شود. حتی ما در این نماهنگ از حضور افراد غیر ایرانی و سیاه پوست هم بهره برده ایم و خواستیم ثابت کنیم انتظار در سیرت همه انسان ها وجود دارد.

نبهان در پایان با اشاره به اینکه قرار است این نماهنگ ها به صورت ادامه دار باشد، گفت: ما قرار است ۱۲ موزیک ویدئو تولید کنیم که به یک آلبوم تبدیل می شود. در نماهنگ اول که با عنوان «عشق پنهان» ساخته می شود جمشید مشایخی هم حضور دارد و همچنین از دکلمه های صابر خراسانی هم استفاده شده است.

عشق پنهان, نماهنگ, انتظار, موعود,
آمار بازدید : 1,038
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500