ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 24 شهریور 1394 - ساعت 19:21:31
چاپ خبر

سکوت «مهدی مقدم» پس از 10 سال شکست

خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران برای اولین بار پس ازسالها توانست اولین کنسرتش را به روی صحنه ببرد. اولین اجرای این خواننده ‏در تاریخ 21 شهریور در شهر لاهیجان با حضور علاقمندان این خواننده در دو سانس در ساعات 6:30 و 9:30 برگزار شد.

سکوت «مهدی مقدم» پس از 10 سال شکست

شروع این برنامه با آهنگ خاطره انگیز خونسرد بود و در ادامه آهنگهای یکی یه دونه ؛ قصه ؛پشیمون؛دروغ نگو؛بی تو؛نفس؛بی تو ‏میمیرم؛نیستی؛میمیرم براش؛سونامی؛گل پونه و خیلی بد شد به اجرا در آمد.
از حاشیه های جالب این برنامه می توان به اجرای با کیفیت و اصولی مهدی مقدم و همخوانی سایر حضار با آهنگ های اجراشده اشاره ‏کرد؛و از اشتیاقی که حاضران برای دیدن این برنامه داشتند یاد کرد. به گفته مخاطبان گیلانی ، شهر لاهیجان از لحاظ اجرای گروه و ‏کیفیت سیستم صدابرداری و نورپردازی یکی از با کیفیت ترین کنسرتهای سطح استان در سالهای گذشته را شاهد بود . ‏
محمد شاکر رهبر ارکستر گروه سونامی و محمود عربانی ویلون ،رادین یوسفیان ، پرکاشن؛آرمن کشیشی ، گیتار الکتریک؛حامد ‏حمیدزاده،گیتاربیس؛روزبه پهلوانی نژاد، درامز و امیر محمدی ،ساکسیفون ؛اعضای گروه ارکستر مهدی مقدم را تشکیل می دادند که به ‏مدیریت مجید پیرایش (سرپرست سونامی بند ) شب گذشته به هنرنمایی پرداختند.
سعید سام (آهنگساز و تنظیم کننده) آرمین مرسی (آهنگساز و تنظیم کننده) وسهیل شرافتی(خواننده) از مهمانان حاضر در این برنامه بودند.
گفتنی است مهدی مقدم درروزهای آینده در شهرهای کیش , گرگان, :انزلی و تهران به روی صحنه خواهد رفت.
این کنسرت به تهیه کنندگی و مدیریت مجید پیرایش با همکاری موسسه خانه هنر نیایش برگزار شد.

سکوت, مهدی مقدم, پاپ, 10سال, لاهیجان,
آمار بازدید : 1,119
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500