ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - ساعت 11:22:11
چاپ خبر

آلبوم «پیمان عشق» رونمایی و نقد می‌شود

آلبوم موسیقی «پیمان عشق» کاری از سجاد پورقناد با صدای رامین بحیرایی رونمایی و نقد می‌شود.

آلبوم «پیمان عشق» رونمایی و نقد می‌شود

به گزارش هنرآنلاین، آلبوم  «پیمان عشق» که با موسیقی سجاد پورقناد و صدای رامین بحیرایی خلق شده است، کاری است از موسسه فرهنگی هنری ماهور که روی تصانیفی از استاد محمدعلی امیر جاهد ساخته شده است.

در این مراسم که در خانه‌ هنرمندان برگزار خواهد شد، فیلم مستندی تحت عنوان «هزار دستان امیر جاهد» ساخته‌ی منو چهر مشیری به نمایش در خواهد آمد.

در ادامه پس از صحبت‌های کوتاهی از عوامل تولید این اثر، جلسه‌ نقد و پرسش و پاسخ درباره  «پیمان عشق» با حضور محمود توسلیان، پیمان سلطانی، سعید یعقوبیان و کامیار صلواتی برگزار خواهد شد.

 «پیمان عشق» اولین آلبوم از مجموعه ای است که بر اساس تصانیف تصنیف سرای نامدار ایران، محمدعلی امیرجاهد با صدای رامین بحیرایی و همکاری گروه صهبای کهن تهیه شده است. 

در این آلبوم سجاد پورقناد با افزودن جملاتی سازی به بازسازی و چندصدایی نمودن تصانیف امیرجاهد پرداخته است. در ابتدای آلبوم، پورقناد مقدمه ای به نام «ترنم» ساخته که در آن تمام سازهای ارکستر به معرفی خود می‌پردازند. سجاد پورقناد در این اثر با چندین روش مختلف با استفاده از فنون چندصدایی به بازسازی این قطعات پرداخته است.

نوازندگان این آلبوم سجاد پورقناد (تار و سه‌تار)، علی نجفی ملکی (نی)، سعید رحیمی (سنتور)، علیرضا دریایی (کمانچه و قیچک آلتو) و پیام بحیرایی (عود) هستند که همه آن‌ها در بخش‌هایی به اجرای جواب آواز پرداخته‌اند. همچنین محمدرضا قبادی در این آلبوم به اجرای جواب آواز با ساز تار پرداخته است.

این مراسم ساعت 15 تا 17 روز پنجشنبه 26 شهریور در سالن استاد شهناز خانه‌ هنرمندان برگزار خواهد شد.

ورود برای عموم آزاد است.

آمار بازدید : 917
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500