ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 25 شهریور 1394 - ساعت 11:51:36
چاپ خبر

ملودی‌هایی پرخاطره از استادان موسیقی ایران / ˝یادی به رنگ امروز˝ علی زندوکیلی منتشر شد

.نخستین آلبوم مستقل علی زندوکیلی به نام ˝یادی به رنگ امروز˝ سه‌شنبه 24 شهریور به بازار موسیقی کشور آمد

ملودی‌هایی پرخاطره از استادان موسیقی ایران / ˝یادی به رنگ امروز˝ علی زندوکیلی منتشر شد

به گزارش هنرآنلاین: به نقل از روابط عمومی این کار، آلبوم "یادی به رنگ امروز" که بازخوانی و تنظیم مجدد قطعات ماندگار و خاطره‌انگیز موسیقی ایرانی است، با ملودی‌های پرخاطره استاد همایون خرم، جهانبخش پازوکی، روح‌الله خالقی، مجید وفادار، غلامحسین مین باشیان منتشر شده است تا علی زندوکیلی پس از کنسرت تالار بزرگ وزارت کشور که این آثار را به صورت زنده اجرا کرد، آلبوم رسمی این آثار را نیز وارد بازار موسیقی کشور کرده باشد.

"یادی به رنگ امروز" در یازده قطعه به نام‌های: غروب کوهستان، گلنار، شب‌های تهران، شهزاده رؤیا، زندگی خوب، دامن‌کشان، مرغ شب، رفته، به سوی تو، تا بهار دلنشین و زهره به بازار موسیقی کشور آمده است تا دوستداران موسیقی ایرانی بتوانند با آثار ماندگار تاریخ موسیقی ایران در فرم و تنظیمی جدید خاطره بازی کنند.

اشعار شعرای نامی و سرشناسی چون جمشید شیبانی، رحیم معینی کرمانشاهی، عبدالله الفت، جهانبخش پازوکی، ابراهیم جعفری، کریم فکور، مهدی رئیسی و... نیز در آلبوم استفاده شده است.

پویان رمضانی تنظیم‌کننده تمامی قطعات آلبوم به جز قطعات "غروب کوهستان" و "گلنار" و "زهره" است که تنظیم این سه قطعه را گروه "زند" انجام داده‌اند.

نوازنده‌هایی چون سامان احتشامی، پویان رمضانی، امید غفاریان خرم، اشکان پونیان، علی جعفری پویان، میثم مروستی، مهدی مهرداد، سینا و سحاب علم، شایان ریاحی، افشین بابایی" نیز در این اثر ساز زده‌اند.

علی زندوکیلی در جلد آلبومش تشکری ویژه داشته از خانواده اساتید مرحوم غلامحسین بنان و همایون خرم و همچنین بیژن ترقی، مجید وفادار، کریم فکور، عبدالله الفت، غلامحسین مین باشیان، جهانبخش پازوکی، محمد رحمانیان و فردین خلعتبری.

این خواننده برخی از این قطعات را در موسیقی – نمایش "ترانه‌های قدیمی" به کارگردانی استاد محمد رحمانیان اجرا کرده بود که مورد توجه بسیاری از اهالی موسیقی و هنر قرار گرفت.

جشن امضای آلبوم "یادی به رنگ امروز" نیز روز گذشته در نشر ثالث برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که با استقبال دوستداران این خواننده برگزار می‌شد، علی زندوکیلی گفت: تشکر می‌کنم از عوامل و دست‌اندرکاران "یادی به رنگ امروز" که با تلاش و همتشان امروز شاهد انتشار این آلبوم هستیم. خوشحالم که در این مکان شما را می‌بینم و آلبوم با حضور شما رونمایی می‌شود که موسیقی بدون مخاطبانش روح ندارد. خوشحالم که وسیله‌ای هستیم که خیلی‌ها بتوانند با این آثار خاطره بازی کنند. انتشار آلبوم را با هم جشن می‌گیریم و امیدوارم که این اثر بتواند در خلوت مخاطبانش، لحظات بکری را خلق کند.

محمود شبیری مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی نیز در حاشیه این نشست با بیان برنامه‌ریزی‌هایی برای کنسرت‌های تهران و شهرستان برای این آلبوم گفت: استقبال خوبی از آلبوم "یادی به رنگ امروز" شاهد بوده‌ایم و به زودی تور کنسرت شهرستان‌ها و تهران علی زندوکیلی اطلاع‌رسانی خواهد شد تا بتوانیم لحظات خوبی را در کنار مخاطبان این اثر در سراسر کشور داشته باشیم.

سپهر صاحبی تهیه‌کننده آلبوم نیز گفت: برای تولد این آلبوم خیلی خوشحالم. اینکه بتوانیم نسل جدید را هم با آثاری که خیلی از نسل‌های قبلی با آن‌ها خاطره داشته‌اند، درگیر کنیم واقعاً اتفاق هیجان‌انگیز و لذت بخشی است. امیدوارم برنامه‌ریزی‌هایی که برای این آلبوم و اجراهای علی زندوکیلی داشته‌ایم بتواند مورد توجه دوستداران این خواننده قرار بگیرد. همکاری در این مجموعه برای من آرامش‌بخش بوده و همه تلاشم در این مسند این است که ارتباط خوبی بین این خواننده و جامعه مخاطبانش برقرار شود.

پویان رمضانی تنظیم‌کننده قطعات آلبوم هم درباره بحث‌های محتوایی "یادی به رنگ امروز" توضیح داد: این آلبوم اثری است که شامل قطعات قدیمی و پرخاطره موسیقی ایرانی ست و بسیاری از مخاطبان نسل‌های گذشته با آن خاطرات زیادی دارند. افتخار تنظیم و میکس و مسترینگ آلبوم نصیب من شد. همه سعی من این بوده که رنگ تازه‌ای در تنظیم آثار ایجاد کنم. این تنظیم‌ها به گونه‌ای انتخاب شده که مخاطب نسل جدید که نیاز به تحرک و سرزندگی دارد، بتواند در این قطعات نوآوری را حس کند و بتواند با آن ارتباط برقرار کند. البته همه سعی ما در نهایت حفظ چهارچوب اصلی این آثار پرخاطره بوده است.

آلبوم "یادی به رنگ امروز" تحت امتیاز شرکت فرهنگی هنری "نای و نی" تهیه و تولید شده و "هنرنمای پارسیان" نیز وظیفه توزیع و پخش آن را بر عهده داشته است. حسام حسینی نیز مدیریت اجرایی آن را بر عهده داشته است.

علی زندوکیلی, یادی به رنگ امروز, نوستالژی, گلنار,
آمار بازدید : 1,497
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500