ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 - ساعت 12:07:19
چاپ خبر

«مونا برزویی» با همراهی مخاطبانش از کتاب «تقدیر» رونمایی کرد

مراسم رونمایی و جشن امضای اولین مجموعه ترانه‌های «مونا برزویی» در شامگاه سه شنبه بیست و چهارم شهریورماه برگزار شد.

«مونا برزویی» با همراهی مخاطبانش از کتاب «تقدیر» رونمایی کرد

با وجود اینکه چهره اصلی این برنامه یک خواننده یا آلبوم موسیقی نبود اما جمع کثیری از مخاطبان ترانه خودشان را به «بوک لند» مرکز «پالادیوم» رساندند تا در جشن انتشار کتاب «تقدیر» شرکت داشته باشند. از جمله نکات حائز اهمیت این برنامه می‌توان به حمایت جمعی از موزیسین‌ها و ترانه سرایان در فضای مجازی از مراسم رونمایی کتاب تقدیر اشاره کرد. طی روزهای قبل خوانندگان، ترانه سرایان و آهنگسازان متعددی پوستر مراسم رونمایی تقدیر را در صفحات اجتماعی خود به اشتراک گذاشته بودند.

جشن امضای کتاب تقدیر از ساعت 16 آغاز شد و از همان ساعات ابتدایی تراکم جمعیت در بوک‌لند زیاد بود و مهمانان ویژه هم یک به یک وارد می‌شدند. در بخش اول برنامه «یغما گلرویی»، «حسن علیشیری» و «افشین زینوری» به دیدار مونا برزویی و مخاطبانش آمدند. پس از ورود موزیسین‌ها و ترانه سرایان هم «علیرضا»، همسر مونا برزویی، آنها را با توضیحات کوتاهی به حضار معرفی می‌کرد و به نوعی می‌توان گفت اجرای برنامه را هم بر عهده داشت. در بخش بعدی مراسم رونمایی کتاب تقدیر هم «آزاده نامداری»، «امیرعلی بهادری» وارد سالن شدند. اما ورود «مهدی یراحی» به بوک‌لند با استقبال ویژه حضار مواجه شد و برخی ترانه‌های «امپراطور» و «سال درد» که حاصل همکاری مشترک این خواننده و مونا برزویی بود را زیر لب زمزمه می‌کردند.

«رستاک حلاج»، «آرون حسینی»، «افشین مقدم»، «فرید احمدی»، «امیر فیضی» و «مهرداد نصرتی» سایر مهمانانی بودند که لحظاتی را به یادگار در این مراسم به ثبت رساندند. همچنین «شهاب جعفرنژاد»، طراح جلد کتاب تقدیر، از جمله کسانی بود که حضور تشویق‌های مخاطبان را به دنبال داشت.

مونا برزویی در لحظه معرفی فرید احمدی اعلام کرد: «من در سال 82 و 83 که اوایل کار ترانه‌سرایی‌ام بود واقعا با این حوزه آشنا نبودم. کسی که در آن سال‌ها چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و به او مدیون هستم آقای فرید احمدی است. ایشان هنوز هم همان تواضع و فروتنی را همچنان دارند.»

نهایتا هم قرار بود که مراسم در ساعت 19 به اتمام برسد اما به دلیل استقبال افراد حاضر و هماهنگی مسئولان برگزاری، برنامه تا بعد از این ساعت هم ادامه پیدا کرد.

مونابرزویی, کتاب تقدیر, شهریور,
آمار بازدید : 1,553
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500