ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 29 شهریور 1394 - ساعت 12:11:52
چاپ خبر

آلبوم «دارم میرم» با صدای «مجید خراطها» منتشر شد

دومین آلبوم رسمی قطعه پرطرفدار «مسافر» صبح امروز در سراسر کشور منتشر شد.

آلبوم «دارم میرم» با صدای «مجید خراطها» منتشر شد

به گزارش «موسیقی ما»، مجید خراطها صبح امروز دومین آلبوم رسمی خود تحت عنوان «دارم میرم» را روانه بازار موسیقی کشور کرد تا پس از انتشار آلبوم «دیگه میرم»، دوستداران این خواننده شاهد جدیدترین دست پخت خواننده مورد علاقه شان باشند.

این خواننده که طرفدارانش لقب «سلطان احساس» را برایش در نظر گرفته اند، آلبوم جدیدش را با 9 قطعه به نام های: «دارم میرم، دارم میرم، ببخش، دلشکسته، لجبازی، عادت، بارون، بچگی، مادر، ناراحت» روانه بازار موسیقی کرده است که دراین اثر در بخش آهنگسازی، علاوه بر خود خراطها، حمید احدی نیز حضور داشته است.

این خواننده همچنین یک قطعه کردی و یک قطعه و یک قطعه ترکی را نیز کاور کرده و در بخش تنظیم کننده ها نیز خود مجید خراطها و حمید احدی بیشترین نقش را ایفاکرده اند.

داریوش شهبازی، ایمان حجت و آرش شعیب نیز آلبوم «دارم میرم» را میکس و مستر کرده اند. نوازنده ها و چهره های سرشناسی نیز در این آلبوم ساز زده اند که از آن جمله می توان به فیروز ویسانلو، پیام طونی، بابک یوسفی، بابک صفرنژاد و... اشاره کرد.

خراطها صبح امروز در گفتگو با «موسیقی ما» درباره آلبوم جدیدش توضیح داد: «ساخته‌هایم چون فرزندان من هستند و اگر باکسی همکاری می‌کنم تمام سعی‌ام این است که به مطلوب من نزدیک باشد. بنا به دلایلی برخی از عوامل قبلی که در آلبوم دخیل شدند، سلایق شخصی خود را اعمال می‌کردند نتیجه هم این شد که من به‌عنوان مخاطب به آلبوم قبلی خودم خیلی گوش نمی‌دهم. اما با توجه به نظرسنجی‌هایی که انجام دادم یقین دارم در این آلبوم اتفاق‌های خوبی خواهد افتاد. قطعاً پنج آهنگ در حد و اندازه‌ی مسافر و خدانگهدار دارم که باور من این است خاطره ساز خواهند شد. باید بگویم این آلبوم مجموعه‌ای از بهترین‌های طول دوران حرفه‌ای من است. آلبوم قبلی به نام« دیگه میرم » بود همان‌طور که از نام این آلبوم‌ها برمی‌آید در آلبوم قبلی به مطلوب خود نرسیدم اما در این آلبوم وقتی به این باور رسیدم که هر آنچه می‌خواستم را در موسیقی پیاده کردم این نام را بر او نهادم. «دارم می رم» به‌نوعی تعالی «دیگه میرم» است.»

گفتنی ست این آلبوم تحت امتیاز موسسه «نای و نی» و توسط پخش «هنرنمای پارسیان» در بازار موسیقی کشور توزیع شده است.

همچون همیشه از دوستداران موسیقی تقاضا داریم که جهت حفظ حقوق مولفین اثر، این آلبوم را به صورت اورجینال تهیه نمایند و از دانلود غیرقانونی آن پرهیز کنند.

مجیدخراط ها, دارم میرم, آلبوم موسیقی, مسافر,
آمار بازدید : 1,045
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500