ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : Admin
|
تاریخ : سه‌شنبه 31 شهریور 1394 - ساعت 11:05:04
چاپ خبر

اولین اجرای گروه «کاربن» در برج آزادی

فرشاد فزونی با «خاطرات از دست رفته» می‌آید

گروه «کاربن» به سرپرستی فرشاد فزونی که پیش از این با همین اعضا زمستان سال 92 برای اولین‌بار به طور رسمی با اجرای موفق آلبوم «من و دوست غولم» روی صحنه رفته بود، کنسرت «زبان از یاد رفته» را 2 و 3 مهرماه ساعت 21 به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف در مجموعه فرهنگی آزادی برگزار می‌کند.

فرشاد فزونی با «خاطرات از دست رفته» می‌آید

«کاربن» در این کنسرت سعی دارد علاوه بر ارائه موسیقی خوب و متفاوت، روی جنبه‌های بصری و اتفاقاتی از این دست هم تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. در واقع این گروه با استفاده از مدياهاى گوناگون سعى در فاصله گرفتن از يك گروه صرفا موسيقايى دارد؛ تلاشی که در آلبوم و کنسرت تازه‌شان برای علاقه‌مندان به موسیقی‌های آلترناتیو، بخصوص راک به نمایش خواهند گذاشت.

مجموعه آثاری که قرار است در این کنسرت اجرا شود براساس اشعار شل سیلوراستاین و با تنظیم ‌تازه‌ای در قالب موسیقی راک خواهد بود.

فرشاد فزونی (سرپرست، خواننده و آهنگساز)، سیاوش امامی (گیتار الکتریک)،  فرشاد رضایی (گیتار باس) و آیدین رادکیا (درامز) اعضای گروه «کاربن» هستند و علی پناهی (طراح تصاویر) و فرهاد فزونی (طراح گرافیک) هم گروه را در بخش تصویری کنسرت همراهی می‌کنند.

فرشاد فزونی فعالیت خود را به طور رسمی از سال 84 با انتشار آلبوم «من و دوست غولم» باهمکاری رامین بهنا آغاز کرد. اما پیش از آن در زمینه موسیقی تئاتر هم فعال بود و در این مدت کارهای جسورانه‏ای از جمله موسیقی کارهای «پینوکیو»، «ماکوندو» و... را ساخت و در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، موفق به دریافت جایزه بهترين موسيقی نمايش در بخش مسابقه بين‌المللی برای ساخت موسيقی نمايش «خنکای ختم خاطره» شد.

گروه کاربن,فرشاد فزونی,من و دوست غولم
آمار بازدید : 1,065
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500