ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 - ساعت 16:23:50
چاپ خبر

«نفس بده» با صدای امین غلامی منتشر شد

امین غلامی قطعه جدید خود را با نام «نفس بده» منتشر کرد و در ساعات ابتدایی مرز شنیده شدن توسط صدهزار کاربر را در سایت های معتبر موسیقی پشت سر گذاشت.

«نفس بده» با صدای امین غلامی منتشر شد

به گزارش رادیو پدیده به نقل از موسیقی پارس امین غلامی قطعه جدید خود را با نام «نفس بده» منتشر کرد و در ساعات ابتدایی مرز شنیده شدن توسط صدهزار کاربر را در سایت های معتبر موسیقی پشت سر گذاشت.

این خواننده در خصوص این اثر که ترانه سرای آن پیمان شمس است گفت:” بارها و بارها در استودیو این آهنگ را می خواندم و از نظر حسی دوستش نداشتم تا بالاخره به آنچه می خواستم رسیدم. یکی از احساسی ترین آثاری است که در این سال ها خوانده ام و خوشحالم این سبک خواندن مورد توجه مخاطبینم قرار گرفته است. ”

وی در خصوص قطعات منتشر شده دیگر یعنی « گوشه نشینی»، «یکی مثل تو» و « کویر دل» گفت: این سه آهنگ را پیش از «نفس بده» و در بازه زمانی کوتاهی منتشر کردم تصمیم دارم همین  روند را پیش بگیرم چرا که نتیجه آن را دیده ام. یک قطعه شاد هم در دست تهیه دارم که چهره های نام آشنای موسیقی در این قطعه حضور دارند که احتمالا بعد از ماه محرم منتشر می کنم.”

غلامی درباره برنامه های آینده خود گفت:” در تلاشم قطعاتم را در قالب یک آلبوم منتشر کنم و مرحله به مرحله پیش می روم. در حال حاضر چند قطعه از این آلبوم آماده شده و اتاق فکر بزرگی پشت آن قرار دارد. اخبار مربوط به این مسئله را از طریق رسانه های خبری معتبر موسیقی و وبسایت رسمی خودم یعنی www.amingholamimusic.ir  به اطلاع مردم خواهم رساند.”

نفس بده, امین غلامی, پیمان شمس, پاپ,
آمار بازدید : 975
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500