ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 - ساعت 17:15:42
چاپ خبر

«چارتار» و «سالار عقیلی» راهی نصف جهان می شوند

پایتخت معماری و تمدن ایرانی این روز های میزبان اجراهای موسیقی زیادی شده است تا ثابت کند از گذشته تا به امروز حریم هنرنمایی هنرمندان است.

«چارتار» و «سالار عقیلی» راهی نصف جهان می شوند

به گزارش رادیو پدیده به نقل از موسیقی پارس، پایتخت معماری و تمدن ایرانی این روز های میزبان اجراهای موسیقی زیادی شده است تا ثابت کند از گذشته تا به امروز حریم هنرنمایی هنرمندان است. اصفهان که از جمله شهرستان های فعال در زمینه ی اجرای موسیقی در کشور است و گروه های موسیقی سنتی و پاپ و تلفیقی در این شهرستان رفت و آمد زیادی دارند، در روز های نهم و چهاردهم مهر ماه به ترتیب میزبان « گروه چارتار » و « سالار عقیلی » خواهد.

گروه چارتار که به تازگی دومین آلبومشان یعنی « جاده می رقصد » را روانه ی بازار کرده است، امیدوار است با اجراهای خود در تهران و شهرستان ها این آلبوم را نیز مانند آلبوم اول خود مورد توجه و علاقه ی مخاطبان خود قرار دهد تا موفقیت آلبوم « باران تویی » را در جلب رضایت مردم تکرار کنند. اگر چه به نظر میرسد آلبوم اول این گروه ار اقبال عمومی بیشتری نسبت به آلبوم اخیر آنها برخوردار بوده است اما این گروه جوان نشان داده شایستگی های زیادی دارد و میتوان به آینده ی هرچه بهتر این گروه امیدوار بود. چارتار در تاریخ ۹ مهر ماه در « سالن مجلل شهروند نجف آباد » به روی صحنه میرود. تهیه کنندگی این اجرا بر عهده ی « شرکت نسیم موج آرام » به مدیریت « رضا فروزنده » و « پژمان کلانی» خواهد بود و علاقه مندان با مراجعه به سایت www.rasaconcert.com  می توانند اقدام به تهیه ی بلیط برای این اجرا کنند.

« سالار عقیلی » خواننده ی خوب و جوان موسیقی سنتی نیز که اخیرا  آلبوم « آیین فرزانگی » را با آهنگسازی « پویا سرایی » و بر اساس ملودی « پیروز ارجمند » روانه ی بازار کرده ست، در روز چهاردهم مهر ماه، با همراهی « ارکستر ملی اصفهان » به رهبری « مرتضی شفیعی » در « سالن کوثر اصفهان » به روی صحنه می رود. تهیه کنندگی این اجرا نیز بر عهده ی « شرکت آوای باران » به مدیریت « رضا فروزنده » و « منوچهر حسنی » است و هواداران موسیقی سنتی می توانند از سایت www.rasaconcert.com  بلیط های این کنسرت را با انتخاب صندلی خریداری نمایند.

چارتار, سالارعقیلی, کنسرت, اصفهان,
آمار بازدید : 1,053
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500