ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 - ساعت 18:04:32
چاپ خبر

مسابقه عكس «شادمانه‌های ایران» برگزار می‌شود / شادی‌های موسیقی مقامی – نواحی در قاب دوربین

مسابقه عكس «شادمانه‌های ایران» به مناسبت نهمین جشنواره موسیقی- نواحی برگزار می‌شود.

مسابقه عكس «شادمانه‌های ایران» برگزار می‌شود / شادی‌های موسیقی مقامی – نواحی در قاب دوربین

به گزارش هنرآنلاین به نقل از کمیته روابط عمومی این جشنواره، مسابقه عكس «شادمانه‌های ایران» از برنامه‌های جنبی نهمین جشنواره موسیقی- نواحی است كه با موضوع شادی و سرور در موسیقی مناطق و نواحی ایران و حرکات و پایکوبی‌های بومی و محلی برگزار می‌شود.

عكاسان و علاقه‌مندان برای شركت در مسابقه عكس «شادمانه‌های ایران»می‌توانند تا 15 آذر ماه سال جاری حداكثر سه تك عكس را با موضوع مذكور به پست الكترونیك musicofficepr@gmail.com ارسال كنند كه پس از انتخاب اولیه، آثار منتخب روی صفحه اینستاگرام بخش مسابقه عکس جشنواره با عنوان shadmaneha قرار خواهد گرفت. همچنین عکاسان منتخب می‌بایست فایل اصلی عکس (بدون ویرایش) برای چاپ و نمایشگاه در موزه باغ هرندی ارسال کنند و بدیهی است عدم تحویل فایل اصلی، منجر به حذف عکس از جشنواره می‌شود.

همچنین پس از داوری نهایی آثار بخش مسابقه همزمان با نهمین جشنواره موسیقی- نواحی سه نفر برگزیده بخش عكس معرفی خواهند شد.

بخش عمده‌ای از موسیقی مقامی – نواحی ایران، شادمانه‌هایی است که به مناسبت‌های ملی، مذهبی، آیینی، فرهنگی و جشن و شادی در مناطق گوناگون ایران با حرکات و پایکوبی‌های بومی انجام می‌شود و در کنار شادی و سرور در آواها و نواها، در چهره‌ها و حرکات، لباس و رنگ‌ها و... نیز این شادها تجلی بارزی دارد. با توجه به اهمیت شادمانه‌ها در موسیقی مقامی – نواحی ایران و اهمیت و قابلیت عکس به عنوان هنری که در ثبت و ماندگاری تصاویر آیین‌ها و معرفی و شناساندن بیشتر آنها نقش موثری دارد. در این راستا نهمین جشنواره موسیقی مقامی – نواحی، مسابقه عکس "شادمانه‌های ایران" را برگزار می‌کند.

عكاسان و علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بیشتر مسابقه عكس "شادمانه‌های ایران"  به مناسبت نهمین جشنواره موسیقی مقامی- نواحی می توانند به سایتwww.music.farhang.gov.ir مراجعه كنند و یا با شماره تلفن 66704623 (021) تماس بگیرند.

نهمین جشنواره موسیقی مقامی- نواحی ایران از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همكاری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمان به دبیری ایرج نعیمایی دی ماه امسال در كرمان برگزار خواهد شد.

شادمانه های ایران, موسیقی مقامی, موسیقی نواحی, مسابقه عکس,
آمار بازدید : 933
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500