ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 - ساعت 18:04:32
چاپ خبر

مهدی یراحی کنسرتش را به احترام درگذشتگان فاجعه منا لغو کرد

کنسرت دوشنبه شب مهدی یراحی در سالن میلاد نمایشگاه تهران به احترام به درگذشتگان فاجعه منا لغو شد.

مهدی یراحی کنسرتش را به احترام درگذشتگان فاجعه منا لغو کرد

به گزارش هنرآنلاین، کنسرت مهدی یراحی قرار بود در دو سئانس به روی صحه برود و با استقبال طرفداران این خواننده بلیت‌های کنسرت رو به اتمام بود.

مانند دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری فاجعه دلخراش منا این برنامه را تحت تأثیر خودش قرار داد. این خواننده با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"به نامِ خدا

آتش بگیر تا که ببینى چه می‌کشم

احساس سوختن به تماشا نمی‌شود

با سلام، عرض احترام به شما همراهانِ گرانقدر، که مانندِ همیشه براى دیدنِ فرد فردتان در کنسرت‌هایم لحظه‌شماری می‌کنم و چه لحظاتِ با شکوهى است براى من، شمردنِ دقایق پایانى براى دیدار با شما مخاطبینِ نازنینم.

اما وراى این اشتیاقِ غیر قابل وصف رسالت دیگرى هم دارم که آن را از شما مردمان اصیل و انسان‌دوست سرزمینم آموخته‌ام.

تماشا کردن، درک کردن، همراه و همدرد شدن.

با گذشتِ چند روز ابعاد عمیق‌تر و گسترده‌تری از فاجعه انسانى “منا” هویدا می‌شود. درگذشت تعداد کثیرى انسان و تعداد قابل توجهى هموطن، شمارى از مصدومان و هنوز هموطنان مفقود!

من مسافرى را راهىِ منا نکرده بودم اما در این چند روز در اطرافِ خود تعدادى از چشم به راهانِ مسافرینِ منا را دیدم. آشفته، عزادار، مبهوت و حیرت‌زده در انتظار بازگشت پیکر بی‌جان عزیزانشان.

عشق، تأمل، شادى، عهد من با شماست تا پایانِ عمرم. شادى از صورتمان رخت بسته، اخبار و تصاویرِ ارسالى غمگینمان کرده. می‌دانم این قاعده دنیاست، می‌دانم این حس کوتاه است! اما می‌توان بی‌تفاوت نبود، می‌توانیم شریک باشیم در این لحظاتِ سخت با هموطنانً داغدارمان.

کارى از منِ کم‌بضاعت براى التیام بخشیدن به این دردِ مشترکِ انسانى ساخته نیست، جز گذشتن از شیرین‌ترین لحظاتِ عمرم، یعنى خواندن براى شما روى صحنه و تماشاى شما.

از شما اجازه نمی‌گیرم، عذرخواهى هم نمی‌کنم چون ایمان دارم مخاطبین فهیم من انسان‌های عاشق و آزاده‌ای هستند که نه تنها سازنده دردِ دیگران نیستند بلکه دردِ دیگران را مرهم می‌شوند. حتىٰ با یک گذشت و احترامِ ساده به اندازه لغوِ یک شب همصدایى با شما. فقط یک شب، به همین سادگى!

در پایان از همراهى و درکِ انسانىِ تهیه‌کنندگان و مسئولینِ برگزارکننده به جهتِ نهایتِ همدلى و ابراز لطف سپاسگزارم.

با حمایت و همراهىِ شما مخاطبینِ فهیم و ارجمند، به احترامِ درگذشتگان، بازماندگان و چشم‌های منتظر براى بازگشتِ پیکر عزیزانشان، کنسرت روز دوشنبه به تاریخ ششم مهر نودوچهار لغو خواهد شد و اجرا به روزِ دیگرى که در آینده نزدیک اعلام می‌شود موکول می‌گردد.

بااحترام

مهدی یراحی"

مهدی یراحی, درگذشتگان منا, فاجعه, کنسرت,
آمار بازدید : 956
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500