ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 8 مهر 1394 - ساعت 19:55:00
چاپ خبر

«مصاب‌المناء»؛ اثری برای درگذشتگان فاجعه منا

درپی درگذشت تعدادی از حجاج بیت‌الله الحرام در فاجعه منا که منجر به درگذشت و مفقودی چند نفر از کاروان نور شد، گروه تواشیح محراب جدید‌ترین اثر خود با عنوان «مصاب‌المناء» را به این موضوع اختصاص داده است.

«مصاب‌المناء»؛ اثری برای درگذشتگان فاجعه منا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درپی درگذشت تعدادی از حجاج بیت‌الله الحرام در فاجعه منا که منجر به درگذشت و مفقودی چندین نفر از کاروان نور شد، گروه تواشیح محراب جدید‌ترین اثر خود با عنوان «مصاب‌المناء» را به این موضوع اختصاص داده است.
شاعر این اثر مرتضی حیدری آل‌کثیر است و آهنگسازی و اجرای آن توسط گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی محراب متشکل از آقایان محمدجواد مکرمی سرپرست گروه، حسن صفری، سیدعلی فرهاد مجاب، محمد مکرمی، محسن سلیمانی، شیرزاد احمدی و سهراب احمدی انجام شده است.
اعضای گروه تواشیح محراب درباره این اثر نوشته‌اند:
«با سلام و عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت واقعه اسفناک منا و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده شهدا، بدینوسیله گروه هم‌خوانی و هم‌سرایی محراب با همت برادر ارجمند و شاعر متعهد مرتضی حیدری آل‌کثیر، قطعه‌ای را با عنوان «مصاب المناء» در رثای شهدای منا، خصوصاً عزیزان از دست رفته کاروان نور فراهم ساخته و آنرا به ساحت مقدس امام زمان (عج)، جامعه قرآنی کشور و در رأس ایشان مقام معظم رهبری حفظه الله و ملت شریف ایران تقدیم می‌کند. تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»

فاجعه منا, مصاب المنا, تواشیح, مفقودشدن حجاج, حرم امن الهی,
آمار بازدید : 1,301
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500