ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 - ساعت 12:49:25
چاپ خبر

فستیوال موسیقی تهران و جشن خانه موسیقی لغو شد

به احترام جان‌باختگان فاجعهٔ منا و کشته شدن حدود ۵۰۰ نفر از هموطنانمان٬ جشن خانهٔ موسیقی که قرار بود از فردا به مدت چهار روز با حضور تعدادی از گروه‌های موسیقی سنتی و همچنین ‍پاپ برگزار شود٬ لغو شد.

فستیوال موسیقی تهران و جشن خانه موسیقی لغو شد

به گزارش سایت موسیقی ما، خانهٔ موسیقی در اطلاعیه‌ای ‍پیرامون این مساله آورده است: ‌ «فاجعه سنگین بود و سخت... پژواک ناله‌های دردناک صد‌ها زائر مسلوب الاختیار در منا پیچید و جهانی را پر صدا و غلغله کرد... دنیا در سکوتی غمبار فرورفت. جمعی از هموطنان مظلوم ما در تله بی‌کفایتی میزبانان نادان و نا‌مهربان گرفتار آمده و در نزدیکی خدا به ملکوت اعلی پر کشیدند. پیکر پاک جانباختگان در راه رسیدن به موطن است و ما به احترام این هموطنان سفر کرده و خانواده‌های داغدار آن‌ها، ساز‌ها را بر زمین گذاشته و تمام قد روی به کاروان بازگشتگان خاموش می‌ایستیم. خانه موسیقی با عرض تسلیت و تعزیت دومین فستیوال موسیقی تهران و شانزدهمین جشن خود (۱۲ تا ۱۶ مهرماه – برج میلاد) را لغو و برگزاری آن را به تاریخ دیگری موکول می‌کند.»

قرار بود فردا - ۱۲ مهر- کنسرت شهرام ناظری برگزار شود و بعد از آن، ۱۳ مهر اجرای ارکستر ملی به رهبری آقای فرهاد فخرالدینی با ترکیب مستقل و جدید با خوانندگی آقای وطن‌دوست، محمد معتمدی و حمیدرضا نوربخش، ۱۴ مهرماه ارکستر سمفونیک تهران به رهبری آقای علی رهبری با اجرای کارمینا بورانا و ۱۵ مهرماه اجرای موسیقی پاپ توسط محمد علیزاده از برنامه‌های دومین فستیوال موسیقی تهران بود. ۱۶ مهرماه هم مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی قرار بود برگزار شود.

فستیوال موسیقی, تهران, جشن, خانه موسیقی,
آمار بازدید : 1,053
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500