ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 - ساعت 14:37:52
چاپ خبر

آوازخوانی پل مک کارتنی برای حمایت از حیوانات

در سی و پنجمین سالگرد تاسیس «پتا» پل مک کارتنی خواننده مشهور گروه بیتلز در هالیوود روی صحنه رفت.

آوازخوانی پل مک کارتنی برای حمایت از حیوانات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، پتا یا گروه حمایت اخلاقی از حیوانات در حالی سی و پنجمین سال تاسیس خود را جشن گرفت که پل مک کارتنی در این مراسم ترانه مشهور «هی جود» را خواند.

«هی جود» توسط پل مک‌کارتنی نوشته شده و به نام لنون-مک‌کارتنی ثبت شده است. این ترانه در آگوست سال ۱۹۶۸ به عنوان اولین تک‌آهنگ گروه بیتلز منتشر شد و بیش از هفت دقیقه طول دارد. این ترانه به رکورد «بیشترین ماندن در صدر جدول» دست یافت و حدود هشت میلیون نسخه از آن به فروش رسید و همواره توسط منتقدان حرفه‌ای در فهرست بهترین ترانه‌های همه دوران‌ها قرار داده می‌شود.

در این برنامه شماری از چهره‌های مشهور هالیوود نیز حضور داشتند که خواکین فونیکس و خانواده‌اش شامل مادر و سه خواهرش از جمله آنها بودند.

در این مراسم یاد برادر فقید خواکین فونیکس که ۲۲ سال پیش درگذشت گرامی داشته شد. او برای حمایت از حیوانات تلاش زیادی می‌کرد و هر سال به یاد او جایزه ریور فونیکس در مراسم سالگرد پتا اهدا می‌شود. شان مانسون فیلمسازی بود که این جایزه امسال به او تعلق گرفت.  

ریور فونیکس برادر بزرگتر خواکین فونیکس بازیگر، موسیقیدان و حامی حقوق حیوانات بود. او از ۱۰ سالگی جلوی دوربین رفته بود و تا ۲۳ سالگی در ۲۴ فیلم بازی کرده بود و شهرت زیادی کسب کرده بود. در این مراسم یاد او گرامی داشته شد.

آوازخوانی, پل مک کارتنی, حمایت از حیوانات, هالیوود,
آمار بازدید : 933
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500