ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 11 مهر 1394 - ساعت 15:25:37
چاپ خبر

ارسال به دوستان روز جمعه 17 مهر;

«داوید فیکو» در تهران کنسرت برگزار می‌کند

«داوید فیکو» نوازنده گیتار ایتالیایی روز جمعه 17 مهر در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران روی صحنه می‌رود.

«داوید فیکو» در تهران کنسرت برگزار می‌کند

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، «داوید فیکو» در سال 1982 زیر نظر گیدو مارگاریا از کنسرواتوار الساندریا فارغ التحصیل شد و تحصیلات خود را با شرکت در دورههای تخصصی زیر نظر اساتیدی همچون جان ویلیامز، اسکار گیگلیا، خوزه توماس و ژاکوب لیندبرگ ادامه داد تا در نهایت بین سال‌های 1983 تا 1993 موفق به اخذ بورسیه از کمیته اقتصاد اروپا و همچنین اخد دو دانشنامه دیگر از کنسرواتووار سیه نا شد.

وی همچنین در سال 1985 از کنسروتووار تورین مدرک آموزش موسیقی را اخذ کرده و هم اکنون در کنسروتووار کونئو ایتالیا مشغول به تدریس است.

داوید فیکو در بین سال‌های 1978 تا 1983 توانست جوایز متعددی در فستیوال‌های داخلی و بین المللی در زمینهٔ تکنوازی و موسیقی مجلسی به دست آورد و با ارکسترهای مختلفی همچون ارکستر سمفونیک رادیو تلویزیون تورین (1983-2011) ارکستر رادیو تلویزیون میلان(1990-1993) ارکستر رجیو تئاتر تورین و سینفونیکا ایتالیا به عنوان تکنواز همکاری کرده است.

او به عنوان نوازنده در زمینه ضبط موسیقی با کمپانی‌هایی همچنچن نکسوس. گیتار آرت، مویسیکس و الیفانت در زمینهٔ اجرای موسیقی قرن بیستم قرار داد داشته و به عنوان آهنگساز آثارش توسط دو کمپانی در توکیو و میلان عرضه شده است.

بر اساس این گزارش، «داوید فیکو» نوازنده گیتار ایتالیایی روز جمعه 17 مهر در باغ موزه نگارستان دانشگاه تهران روی صحنه می‌رود.

داویدفیکو, کنسرت, تهران, ایتالیا,
آمار بازدید : 930
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500