ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مهر 1394 - ساعت 12:13:58
چاپ خبر

ناصر چشم‌آذر:

22 سال است که «باران عشق» در قلب مردم جاریست

«ناصر چشم‌آذر» آهنگساز و نوازندهٔ پیشکسوت موسیقی پاپ ایران قرار است نوزدهم مهرماه، بعد از ۳۵ سال در تالار وحدت تهران کنسرتی با عنوان «شب باران» برگزار و قطعات خاطره‌انگیز خود را اجرا کند.

22 سال است که «باران عشق» در قلب مردم جاریست

به گزارش سایت «موسیقی ما»، این کنسرت ترکیبی از موسیقی‌های خاطره‌انگیز و بی‌کلام استاد چشم‌آذر است و در آن قطعاتی از آلبوم‌های «باران عشق» و همچنین موسیقی فیلم‌هایی چون «خواهران غریب»، «قصه‌های مجید» و... همراه با یک ارکستر بزرگ اجرا خواهد شد.

اجرای تعدادی از موسیقی‌های خاطره‌انگیز قدیمی چشم‌آذر همچون «هجرت»، «یه تنهایی یه خلوت»، «خدای آسمون‌ها» و... به همراه قطعه باکلام «مولا علی (ع)» (با ترانه روزبه بمانی، ملودی ناصر چشم‌آذر، تنظیم علیرضا افکاری و صدای حمیدرضا گلشن) از دیگر بخش‌های این کنسرت به حساب می‌آیند.

ناصر چشم‌آذر موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و تنظیم‌کنندهٔ موسیقی ایران است که از ۱۲ سالگی به همراه پدرش وارد ارکس‌تر آذربایجانی رادیو ایران شد و یک سال بعد از آن، جایزه ویژه موسیقی را در مقطع دبیرستان به خاطر نوازندگی آکاردئون دریافت کرد. او را می‌توان از پیشگامان نوازندگی و تنظیم ارکس‌تر برای سازهای الکترونیک در موسیقی پاپ ایران دانست و «باران عشق» از ساخته‌های او پس از ۲۲ سال همچنان به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین آلبوم‌های بی‌کلام بعد از چندین دهه شناخته می‌شود.

ناصرچشم آذر, آهنگساز, نوازنده, پیشکسوت, کنسرت شب باران,
آمار بازدید : 1,001
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500