ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مهر 1394 - ساعت 13:38:36
چاپ خبر

پاییز عاشقانه های احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری نخستین کنسرت پاییزی خود را در روز های هفتم، هشتم، نهم و دهم مهر ماه هزار و سیصد و نود و چهار، به رهبری ارکستر هومن نامداری و با موفقیت پشت سر گذاشت.

پاییز عاشقانه های احسان خواجه امیری

به گزارش «موسیقی پارس» خواننده آلبوم «پائیز تنهایی» تک قطعه جدید خود را قبل از اجرا این برنامه با عنوان «ثانیه» که با تنظیم هومن نامداری خلق شد منتشر کرد. با توجه به مدت زمان کوتاهی که این اثر به دست مخاطبین وی رسیده بود دوستدارانش به خوبی ترانه این اثر را با خواننده مورد علاقه خودشان نیز همراهی می کردند.

احسان خواجه امیری در ابتدا برنامه پس از خوش آمد گویی به مخاطبین خود قطعاتی از مجموعه های «عاشقانه ها»، «یه خاطره از فردا»، «سلام آخر» و آخرین مجموعه او «پاییز تنهایی» همچنین آثار قدیم و تک قطعات جدید خود را به اجرا در آورد.

در انتها این برنامه احسان خواجه امیری از عوامل برگزار کننده این کنسرت، حراست، مدیریت سالن و همچنین مخاطبین خود که در سالن حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد و گفت: خیلی خوشحال هستم که شما ها را دارم. من و اعضا گروه تمام تلاشمان را کرده ایم که یک برنامه خوب و پر خاطره ای در کنار هم بسازیم. امیدوارم باز هم بتوانم روی ماه تک تک شما عزیزان را تماشا کنم.هومن نامداری (تنظیم کننده، رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد) ، هومن غفاری (درامز)، همایون نصیری (پرکاشن)، احسان نی‌زن (ویولن)، محمد کاظمی (کیبورد)، سیامک کریم پور (ترومبون)، علی ضرابی (ترومپت)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، مهراد هزارخانی (گیتار باس) و فرشید ادهمی (گیتار الکتریک) از جمله نوازندگان این خواننده را تشکیل می دادند.

این کنسرت طی چهار روز و چهار سانس توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای هنر» در سالن بزرگ وزارت کشور برگزار شد.

پاییز تنهایی, احسان خواجه امیری, عاشقانه ها, کنسرت,
آمار بازدید : 1,131
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500