ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مهر 1394 - ساعت 13:50:21
چاپ خبر

مهرجویی: محسن چاووشی در حق من کم‌لطفی کرد / دو خواننده را برای «سنتوری، مرد پائیزی»در نظر دارم

داریوش مهرجویی می گوید محسن چاووشی با «سنتوری» به شهرت رسید و با وجود دریافت مجوزهای لازم واکنش بدی نشان داد و او را دلگیر کرد.

مهرجویی: محسن چاووشی در حق من کم‌لطفی کرد / دو خواننده را برای «سنتوری، مرد پائیزی»در نظر دارم

داریوش مهرجویی درباره فعالیت‌های این روزهای خود به هنرآنلاین، گفت: فعلا برنامه خاص کاری ندارم. نمایشی با نام « غرب واقعی» را از نوشته‌های سام شپرد که خودم آن را ترجمه کردم، با بازی امین حیایی، محمدرضا خلج و... از روز 2 شهریور به صحنه بردم که اجرای آن تا 22 مهر در طبقه ششم پردیس کورش ادامه دارد.

مهرجویی در ادامه درباره  فیلم «سنتوری» نیز توضیح داد: فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» فعلا مراحل پیش تولید را می‌گذراند و هنوز آنطور که باید وارد مراحل اصلی کار نشده‌ایم.

وی درباره  حضور محسن چاووشی در این فیلم گفت: حضور محسن چاووشی در این فیلم به طور کامل منتفی است. در واقع محسن به من خیلی کم‌لطفی کرد. او با «سنتوری» به شهرت و اعتبار رسید و با وجود دریافت مجوزهای لازم کار واکنش بدی از خود نشان داد و من را دلگیر کرد.

وی افزود: رقمی که این او درخواست کرد دو برابر دستمزد کارگردان بود...! البته این حرف‌ها را کنار بگذاریم، زیرا دوست ندارم چیزی راجع به آن بگویم.

این کارگردان پیشکسوت در پایان گفت: ممکن است که یک یا دو خواننده جایگزین چاووشی داشته باشم که به زودی اطلاعات دقیق آن را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

داریوش مهرجویی, محسن چاووشی, سنتوری, بهرام رادان, گلشیفته فراهانی,
آمار بازدید : 1,014
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500