ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مهر 1394 - ساعت 14:15:31
چاپ خبر

«ذاستا» آلبوم آذربایجانی تولید می‌کند/ سازها در آستارا کوک می‌شود

سرپرست آنسامبل «ذاستا» از تولید یک آلبوم موسیقی با قطعات آذربایجانی و یک اثر موسیقایی با کلام به آهنگسازی فردین خلعتبری خبر داد.

«ذاستا» آلبوم آذربایجانی تولید می‌کند/ سازها در آستارا کوک می‌شود

بهنام ابوالقاسم سرپرست آنسامبل «ذاستا» درباره کنسرت اخیر و انتشار آلبوم جدیدشان به خبرنگار مهر گفت: طی روزهای اخیر در شهر آستارا هستیم تا کنسرت موسیقی آلبوم جدیدمان را با صدای میثم شیخی برگزار کنیم. این آلبوم با اجرای بهترین ترانه های آذربایجانی طی یکی دو ماه آینده وارد بازار موسیقی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کنسرت یک تیم حرفه ای متشکل از پدرام فریوسفی، پانیذ فریوسفی، آتنا اشتیاقی، سامان صمیمی، شقایق صادقیان و بهتاش ابوالقاسم به عنوان اعضای ثابت آنسامبل «ذاستا» نوازندگان گروه را تشکیل می دهند.

این نوازنده پیانو درباره دلایل انتشار یک آلبوم موسیقی با حال و هوای موسیقی منطقه آذربایجان بیان کرد: بیشتر از ۱۰ سال قبل همکاری های موسیقایی را با رامیز قلی اف نوازنده مطرح کشور آذربایجان داشتم که تجربه های بسیار لذت بخش و آموزنده ای برایم بود. از این جهت علاقه مند بودم روزی این فرصت به وجود آید که بتوانم همراه با دیگر دوستانم اثر مستقلی را با حال و هوای موسیقی آذربایجان منتشر کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما موفق شدیم اولین آلبوم مستقل آنسامبل «ذاستا» را با این فضای متفاوت منتشر کنیم.

سرپرست آنسامبل «ذاستا» درباره خوانندگی این اثر نیز گفت: میثم شیخی از خوانندگان توانا و جوان موسیقی است که هم بر خوانش آثار فارسی‌زبان تسلط دارد و هم به خوبی از عهده خوانش آثار آذری برمی آید، ضمن اینکه وی در گذشته تجربه خوانندگی گروه «پالت» را داشته که من هم همکاری هایی با این گروه داشتم. به همین جهت خوب می دانستم اثری که به او برای خوانندگی سپرده ام کار خوبی می شود. از سوی دیگر کاری که ما برای تولید این آلبوم انتخاب کردیم بازخوانی ترانه های معروف آذربایجانی نیست بلکه فضای متفاوتی از یک بازسازی است که این بار با یک ارکستراسیون جدید برای مخاطبان آماده شده است.

ابوالقاسم درباره برنامه های بعدی این مجموعه موسیقایی نیز توضیح داد: با اتمام نوبت اجرای کنسرت ها به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و صفر، کار ضبط آلبوم جدید گروه به آهنگسازی فردین خلعتبری و خوانندگی سینا مجتهدزاده خواننده سابق گروه «دنگ شو» آغاز می شود که در این آلبوم اعضای «ذاستا» به عنوان نوازنده حضور دارند. ضبط آلبوم دیگر گروه نیز که این بار در قالبی بی کلام خواهد بود به زودی آغاز می شود.

وی در پایان عنوان کرد: طی روزهای آینده نیز بعد از برگزاری کنسرت کرج علیرضا قربانی، در رامسر نیز کنسرت دیگری را اجرا خواهیم کرد. همچنین طی ماه های گذشته اجرای موسیقی مجموعه های «دندون طلا» و «شهرزاد» به آهنگسازی فردین خلعتبری را نیز بر عهده داشتیم که گمان می کنم این آثار کارهای قابل قبولی برای مخاطبان خواهد بود.

ذاستا, آلبوم آذربایجانی, آنسامبل ذاستا, فردین خلعتبری,
آمار بازدید : 1,296
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500