ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مهر 1394 - ساعت 14:41:38
چاپ خبر

احساس می‌کنم فضای موسیقی بازتر شده است

احساس می‌کنم این روزها فضای موسیقی بازتر شده و مردم سبک‌ها و طیف‌های مختلفی را تجربه کنند.

احساس می‌کنم فضای موسیقی بازتر شده است

سپند امیرسلیمانی بازیگر و خواننده در گفتگو با حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ورودش به دنیای موسیقی گفت: حضورم مربط به چند وقت اخیر نیست بلکه از دوران کودکی حدود 4 یا 5 ساز می‌نواختم و ساز تخصصیم دف و تنبک بوده و قبل از ورود به بازیگری حتی آموزش ساز هم داشتم.
 
وی افزود: اما طی مراحلی هیچ  وقت فرصت اینکه تحصیلات آکاد‌میک داشته باشم پیش نیامد، حتی دانشگاه اولویت اولم موسیقی بود.

وی عنوان کرد: ترسی از اینکه در این  برهه زمانی وارد  عرصه  موسیقی شدم ندارم اما موقعی که خبر انتشار را دادم، عده‌ای هنوز در فضای مجازی قطعه را  نشنیده شروع به  قضاوت کردند که باعث نگرانی من شد.

وی ادامه داد: این روزها احساس می‌کنم فضای موسیقی بازتر شده و از نظر سلیقه‌ای مردم می‌توانند طیف‌ها و سبک‌های متفاوت را  تجربه کنند. علی او‌جی و رضا سورتیجی در به  ثمر نشستن قطعه مرا  بسیار کمک کردند و برای آلبوم تا صدای  من برای مخاطبانم آشنا تر شود صبر می کنم.

امیر سلیمانی در رابطه با  بازار رقابت در فضای امروز موسیقی اظهار کرد: فارغ از حاشیه‌هایی که در موسیقی وجود دارد، تصور می‌کنم برای رقابت هر ‌کس جای مخصوص به  خود را  دارد و کسی جای افراد حرفه‌ای و کار بلد را نمی‌تواند بگیرد.

وی از خواننده‌های مورد علاقه‌اش گفت: عرفان فتعلیان، مرحوم ناصر‌ عبدالهی، رضا یزدانی از خوانندگان محبوبم هستند که هر یک  سبکی جدا و متفاوت دارند اما برایم جذاب و دوست‌داشتنی هستند.
گفتنی است، سپند امیر سلیمانی به  تازگی قطعه «شب پاییز» را  با  ترانه ها‌نیه ‌ترکمان، ملودی رضا  سورتیجی، تنظیم «بهنام رهنما» را منتشر کرده است. 

سپندامیرسلیمانی, فضای موسیقی, پاپ, سبک,
آمار بازدید : 924
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500