ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مهر 1394 - ساعت 12:44:25
چاپ خبر

احسان حق‌شناس: کنسرت‌های من صرفاً برای رفع تکلیف نیستند

«احسان حق‌شناس» این روزها خود را برای کنسرت پاییزی‌اش آماده می‌کند.

احسان حق‌شناس: کنسرت‌های من صرفاً برای رفع تکلیف نیستند

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما،این خواننده جوان موسیقی پاپ که سه آلبوم رسمی و چندین تک‌آهنگ در کارنامه خود دارد، چهارشنبه 15 مهرماه 1394 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی استیج خواهد رفت و جدیدترین قطعات خود را همراه با گلچینی از آثار پیشینش به اجرا در خواهد آورد.
 حق‌شناس در حاشیه آخرین جلسه تمرین خود به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «من تلاش می‌کنم از کلیشه‌ها دور باشم. با بررسی کنسرت‌های پیشین من متوجه می‌شوید که کنسرت‌های من صرفاً برای رفع تکلیف نیستند و از این رو همیشه برای بخش‌های مختلف آنها به ویژه جذابیت‌های بصری، برنامه‌ریزی خاصی دارم. این بار نیز قصد دارم مخاطبین عزیزی که به سالن کنسرت می‌آیند را سورپرایز کنم.»
 سعید جامع (درامز)، احسان شفیعی (پرکاشن)، شهاب حسینی (کیبورد)، میلاد مجذوب (گیتار الکتریک)، هیراد نیکنام (گیتار بیس)، محسن مهاجر (ساز دهنی) و داوود اریکه (ساکسفون) با حضور محسن شریفیان (سرپرست گروه لیان و نوازنده سرشناس نی انبان) در این برنامه هنرنمایی می‌کنند.کنسرت خواننده آلبوم «فرکانس»، به همت شرکت‌های «رویال هنر» و «کامیاب بهاران» و به تهیه‌کنندگی «مجید عبدی» برگزار خواهد شد. «سیاوش خلبانی» به عنوان کارگردان هنری و «علی حق شناس» به عنوان مدیر برنامه در این کنسرت با احسان همراهی خواهند کرد.


 

احسان حق شناس, کنسرت, پاییز, پاپ, رفع تکلیف,
آمار بازدید : 1,036
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500