ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 15 مهر 1394 - ساعت 16:39:59
چاپ خبر

نجات جان یک اعدامی با همیاری هنرمندان عرصه موسیقی

هنرمندان عرصه موسیقی در یک اقدام خیرخواهانه جان یک اعدامی در شرف مرگ را نجات دادند.

نجات جان یک اعدامی با همیاری هنرمندان عرصه موسیقی

به گزارش هنرآنلاین، این حرکت خیرخواهانه در ابتدا با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام برادران حاتم‌پور از شرکت آوای فروهر و درخواست کمک‌های مالی برای نجات یک زندانی محکوم به اعدام آغاز شد. 

در این متن آماده بود: "دوستان با یاری شما قصد داریم در واپسین لحظات، امید رو به انسانی ناامید بازگردونیم و لبخند دوباره رو به لبان خانواده‌ای هدیه کنیم. چشمان زنی بی‌پناه که در سال‌های گذشته قتلی مرتکب شده به دستان ما و شماست. مبلغی که به‌عنوان دیه مشخص شده است ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده که از این مبلغ صد میلیون توسط پدر این خانم و صد میلیون هم توسط محسن یگانه، سیروان خسروی، مازیار فلاحی، زانیار خسروی و برادران حاتم پور (تهیه‌کننده این خوانندگان) پرداخت شده اما هنوز ۲۰۰ میلیون تومان باقی مانده است."

در ادامه دیگر هنرمندان همچون فرزاد فرزین، یغما گلرویی، مونا برزویی، علیرضا طلیسچی و… نیز دنبال این مطلب را گرفتند و هر یک به تبلیغ و کمک‌های مالی خود پرداختند. گزارش لحظه‌به‌لحظه کمک‌های مردمی نیز توسط حاتم‌پور اعلام می‌شد.

سرانجام با همیاری هنرمندان و در شرایطی که شبکه‌های اجتماعی را خبر نجات یک اعدامی فراگرفته بود، این مبلغ تهیه و رضایت شاکی این پرونده گرفته شد.

بیش از نیمی از مبلغ باقی‌مانده از این دیه توسط هواداران دوآتشه خوانندگان پرداخت شد.

نجات, اعدام, همیاری, هنرمندان, موسیقی,
آمار بازدید : 1,155
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500