ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 18 مهر 1394 - ساعت 20:34:36
چاپ خبر

اسلحه‌کشی در کنسرت ناظری؟!

تور کنسرت «ناگفته» اثر حافظ ناظری و با حضور شهرام ناظری در حالی در کرمانشاه برگزار شد که سایت‌های محلی از اسلحه‌کشی در این کنسرت خبر دادند.

اسلحه‌کشی در کنسرت ناظری؟!

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا، تور کنسرت "ناگفته" اثر حافظ ناظری و با حضور شهرام ناظری در حالی در کرمانشاه برگزار شد که سایت‌های محلی از اسلحه‌کشی در این کنسرت خبر دادند.

براساس ایسنا، برخی سایت‌های محلی کرمانشاه 17 مهرماه نوشتند، "در کنسرت "ناگفته" در سالن امام خمینی (ره) یکی از افراد وابسته به تیم اجرایی کنسرت به روی نیروهای حراست سالن اسلحه کشیده است و پس از این‌که نیروهای حراست سالن اقدام به دستگیری او می‌کنند، عده‌ای او را از سالن فراری می‌دهند".

این در حالی است که مشاور رسانه‌ای حافظ ناظری با رد این خبر به خبرنگار ایسنا گفت: اجرای کرمانشاه در آرامش کامل برگزار و به جشن امضای آلبوم ختم شد و اصلاً این خبرهایی که منتشر شده است، صحت ندارد.

نگار حسینی همچنین اظهار کرد: با شروع ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، تور "ناگفته" متوقف می‌شود و پس از سوگواری، دوباره در تهران از سر گرفته خواهد شد.

همچنین در خبری دیگر، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه اسلحه‌کشی در کنسرت حافظ و شهرام ناظری را کذب دانست.

مجتبی ملکی - دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه - در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در این‌باره گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و این کنسرت در زمان مقرر و بدون هیچ مشکلی در کمال صحت، سلامت و آرامش برگزار شد.

این در حالی است که برخی سایت‌های محلی کرمانشاه 17 مهرماه نوشتند: "در کنسرت "ناگفته" در سالن امام خمینی (ره) یکی از افراد وابسته به تیم اجرایی کنسرت به روی نیروهای حراست سالن اسلحه کشیده است و پس از این‌که نیروهای حراست سالن اقدام به دستگیری او می‌کنند، عده‌ای او را از سالن فراری می‌دهند".

حافظ ناظری کنسرت کرمانشاه را در راستای تور شهرستان‌های "ناگفته" برگزار کرده بود.

کنسرت, ناگفته ها, حافظ ناظری, شهرام ناظری, کرمانشاه, اسلحه کشی,
آمار بازدید : 1,025
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500