ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : شنبه 18 مهر 1394 - ساعت 20:34:36
چاپ خبر

«یک متر و هفتاد صدم» را با صدای سیمین بهبهانی بشنوید

آلبوم موسیقایی«یک متر و هفتاد صدم» با صدا و روایت شاعر فقید ادبیات معاصر کشورمان زنده‌یاد سیمین بهبهانی و مرتضی یاسوری روانه بازار موسیقی شد.

«یک متر و هفتاد صدم» را با صدای سیمین بهبهانی بشنوید

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری "نغمه حصار"، آلبوم موسیقایی "یک متر و هفتاد صدم" با صدا و روایت شاعر فقید ادبیات معاصر کشورمان زنده‌یاد سیمین بهبهانی، مرتضی یاسوری و موسیقی سیامک جهانگیری روانه بازار موسیقی شد.

در این اثر موسیقایی که به تهیه‌کنندگی افشین معصومی در بازار موسیقی انتشاریافته،، قطعه‌هایی چون "دوباره می‌سازمت وطن"، "دلم گرفته ای دوست"، "یک متر و هفتاد صدم"، "بشمار برگ‌های گلی را"، "مردی که یک پا ندارد" و تعدادی اشعار دیگر با بهره‌گیری از موسیقی کلاسیک ایرانی برای علاقه‌مندان موسیقی و شعر ارائه شده است.

در دفترچه معرفی آلبوم "یک متر و هفتاد صدم" علاوه بر انتشار گاه‌شماری مختصر از فعالیت‌های زنده‌یاد سیمین بهبهانی به برخی از جوایز و عناوین بانو سیمین نیز اشاراتی شده است.

علی بهبهانی فرزند مرحوم بهبهانی در شرح چگونگی شکل‌گیری این اثر آورده است که: من و سیمین مادر تاروپودی به هم تافته بودیم و اکنون در این گسستگی جسمانی و در جایگاه میراث دار معنوی او یگانه آرزویم این است که بتوانم بار گران نوشته‌های پرشمار و پراکنده‌اش را به دوش بگذارم و همساز با سرشت وسواس گونم در راه نشر آن‌ها گام بردارم و این‌گونه سبک‌بار به مرادم برسم. پس اینک گام نخست را همراه با آقای مرتضی یاسوری برمی‌دارم که دوست هنرمند من است و عزیز سیمین مادر بود همو که نوای خنیایی و پرصلابتش آن زنده نام را سخت سرمست می‌کرد.

آلبوم "یک متر و هفتاد صدم" از روز شنبه ۱۸ مهرماه در تمامی فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و هنری عرضه خواهد شد.

یم متر وهفتاد صدم, سیمین بهبهانی, ادبیات معاصر, مرتضی یاسوری,
آمار بازدید : 1,584
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500