ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 20 مهر 1394 - ساعت 13:19:32
چاپ خبر

شکایت گروه موسیقی راک از نامزد انتخاباتی «تشنه قدرت و شیفته جلب توجه»

گروه موسیقی آئروسمیث شکایت حقوقی خود از دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری 2016 را تقدیم دادگاه می‌کند.

شکایت گروه موسیقی راک از نامزد انتخاباتی «تشنه قدرت و شیفته جلب توجه»

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، دونالد ترامپ میلیاردر آمریکایی نامزد حزب جمهوری‌خواه بار دیگر از سوی گروه‌های موسیقی مورد علاقه‌اش تحقیر شد و این بار استیون تایلر خواننده و رهبر گروه موسیقی راک «آئروسمیث» با ارسال نامه‌ای به وی گفته است که به دلیل استفاده بی‌اجازه از ترانه Dream On در کمپین انتخاباتی‌اش از او به دادگاه شکایت خواهد کرد.
پیش از این نیل یانگ، خواننده و ترانه‌سرای مشهور کانادایی، ترامپ را وادار کرده بود که ترانه‌های او را در کمپین انتخاباتی خود به کار نبرد. موضوع مشابهی نیز در مورد یک ترانه گروه R.E.M پیش آمده بود و مایکل استایپ خواننده آن گروه با انتشا نامهای در توییتر خود که پر از عبارات توهین‌آمیز بود، ترامپ را «تشنه قدرت و شیفته جلب توجه» نامیده بود. اما این بار مسئله پیچیده‌تر از قبل شده و بحث یک شکایت حقوقی و ادعای غرامت به میان آمده است.
به گزارش هالیوود ریپورتر، نماینده حقوقی استیون تیلر نفر اول گروه آئروسمیث نامه‌ای برای ترامپ نوشته و رسماً درخواست کرده است که او استفاده از ترانه Dream On را متوقف کند. بر اساس محتویات این نامه، بار اول پس از یک برنامه مرتبط با کارزار انتخاباتی ترامپ در موبایل آلاباما در تاریخ 21 اوت (30 مرداد) به او در این مورد تذکر داده شده است. نماینده استیون تایلر گفته که این مسئله نه شخصی است و نه سیاسی، بلکه مسأله «رعایت قوانین کپی رایت» مورد نظر است.
تعداد زیادی از مشاهیر صنعت موسیقی آمریکا از جمله جکسن براون، تام پتی و دیوید بیرن کارزاری علیه جمهوریخواهان در مورد استفاده نکردن از موسیقی‌شان علیه نامزدهای حزب جمهوری‌خواه به راه انداخته‌اند و استیون تایلر نیز به این اقدام به آنها پیوسته است.
سال گذشته دونالد ترامپ در کنسرت موسیقی آئروسمیث شرکت کرده بود و در توییتر خود پیامی فرستاده بود مبنی بر اینکه کنسرتی «بهتر از این نمی شد». استیون تایلر یک بار به عنوان داور در برنامه انتخاب دختر شایسته آمریکا که دونالد ترامپ مجری و سرمایه‌گذار آن است، شرکت کرده است و گفته می شود این دو نفر یک بار با هم به روسیه سفر کرده‌اند.
دونالد ترامپ از خرداد ماه امسال نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا را از مقر خود در «ترامپ تاور» (برج ترامپ) در نیویورک اعلام کرده است. شعار تبلیغاتی این میلیاردر و مجری تلویزیون 69 ساله آمریکایی «ما دوباره کشور بزرگی می‌سازیم» است. نشریه فوربس در رمان اعلام نامزدی ترامپ تخمین زده بود که او 4.1 میلیارد دلار دارایی دارد و دونالد ترامپ را در مقام چهارصد‌و‌پنجمین ثروتمند جهان قرار داده بود؛ اما روزنامه واشنگتن پست اندکی بعد در مقاله‌ای دارایی‌های خالص وی را بالغ بر 9 میلیارد دلار ذکر کرد و به این ترتیب او را به رتبه 142 در فهرست پولدارترین‌های جهان ارتقا داد.
این سیاستمدار جنجالی با رفتار و مواضع افراطی بیگانه‌ستیزانه و آشکارا نژادپرستانه‌ بارها آماج حملات روشنفکران و هنرمندان قرار گرفته است و اهالی هالیوود و چهره‌های مشهور صنعت سینما و موسیقی که اغلب مواضعی هم‌سو با حزب دمکرات آمریکا دارند، در کنار روزنامه‌نگاران اسم‌ورسم‌دار آمریکایی چندین بار با او در افتاده‌اند.

موسیقی راک, تشنه قدرت, شیفته جلب توجه, دونالدترامپ, جمهوری خواهان,
آمار بازدید : 1,048
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500