ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مهر 1394 - ساعت 17:43:45
چاپ خبر

سالن میلاد نمایشگاه مرکز «جاذبه» تهران

زانیار خسروی خواننده آلبوم بیست و هشت در روز بیستم مهر ماه ۱۳۹۴ به همراه ارکستر خود در دو سانس در سالن نمایشگاه بین المللی تهران به اجرا برنامه خود پرداخت. پیش از این اجرا زانیار در روز بیست و هفتم مرداد ماه در همین سالن اجرا خودش را با موفقیت پشت سر گذراند.

سالن میلاد نمایشگاه مرکز «جاذبه» تهران

به گزارش موسیقی پارس، زانیار خسروی با جدید ترین قطعه خود « جاذبه» برنامه خود را آغاز کرد، همخوانی مخاطبین حاضر در سالن با این اثر دیدنی بود. سپس قطعات

«چشمای رویایی»، «تو نباشی»، «دستی دستی»، «حس کمیاب»،««جاذبه»، «بدون تو»، «امید دارم هنوز»، «دو راهی»، «طفره نرو»، «ریسک» و … از جمله قطعاتی بودند که در این کنسرت اجرا شدند.

نکته جالب در این برنامه موزیک ویدیو جدیدترین قطعه زانیار با عنوان «جاذبه» بود که برای نخستین بار در صفحه استیج به همراهی اجرا، این اثر رونمایی شد که این برنامه نوعی سوپرایز برای مخاطبین این خواننده محسوب می شد. ترانه، ملودی و تنظیم این اثر را خود این خواننده خلق کرده است و «سیروان خسروی» وظیفه میکس و مسترینگ این اثر را بر عهده داشته است.

محمدرضا رهنما(کیبورد)، محسن کامران جم(گیتار الکتریک)، علیرضا ثنائی (گیتار اکوستیک)، امیر محمدی (ساکسیفون)، امین راد(درامز) و امید فرهودنیا(گیتار باس) از اعضای ارکستر ثابت زانیار خسروی در این کنسرت بودند

در پایان این برنامه زانیار خسروی خبر مجموعه جدید خود را در بعد از ایام ماه محرم به مخاطبین خود داد، سپس از مخاطبین خود سپاسگذاری کرد. وی از عوامل برگزار کننده این کنسرت همچنین مدیر برنامه هایش فرهاد فتحی نیز تشکر و قدردانی کرد.این کنسرت در زور بیستم مهر ماه طی ۲ سانس توسط شرکت فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت محمد و مجتبی حاتم پور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

زانیارخسروی, جاذبه, سالن میلاد, کنسرت, پاپ,
آمار بازدید : 1,053
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500