ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : جمعه 24 مهر 1394 - ساعت 18:35:49
چاپ خبر

تجدید خاطرات با هوادارن مرتضی پاشایی /مرتضی ۴۳کیلو داشت اما مرد بود

عصر چهارشنبه بیست و دوم مهر ماه سال جاری با همت شش تن از طرفداران « مرتضی پاشایی » و با حضور کسانی چون «مهدی کرد»، «مهرزاد امیر خانی»، «حامد طاهری»، «مجتبی اسدپور»، «فرشید ادهمی»، «حسین کیا»، «علیرضا هاشمی» و…مراسمی برای یاد بود پاشایی برگزار شد.

تجدید خاطرات با هوادارن مرتضی پاشایی /مرتضی ۴۳کیلو داشت اما مرد بود

به گزارش رادیوپدیده به نقل از ریتم نو، در این مجال ،هر کدام از مدعوین ، خاطرات تلخ و شیرینشان با «پاشایی» را به گوش هوادارن این خواننده‌ی مرحوم رساندند.
در ابتدا کلیپ‌هایی از کنسرت‌های مرتضی پاشایی پخش شد تا هم تجدید خاطره‌ای صورت بگیرد و هم برخی از مهمان‌های این جلسه از راه برسند .در حین پخش این کلیپ‌ها، زمزمه و اشک چیزی نبود که هوادارن بخواهند آن را مخفی کنند.البته در این میان با آهنگ های شاد به طور دیگری همراهی می‌شد.

تا «مهرزاد امیر خانی» از راه برسد. ویدئوهایی پخش شد، همچنین صحبت‌هایی هم صورت گرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قصد یکی از برگزار کننده‌ها، مبنی بر نوشتن کتابی متفاوت در خصوص «مرتضی پاشایی» اشاره کرد. «کریمی» در این خصوص گفت: قرار نیست این مجموعه ، اثری صرفا به منظوری بیوگرافی  یک هنرمند باشد، بلکه سعی بنده در ارائه ی مجموعه‌ای تفاوت است.

با ورود« امیر خانی»حاضرین در سالن به احترام او از جای برخاستند(این کار را برای تمام مهمانان جلسه انجام دادند)

او پس از سلام و خیر مقدم و عذر خواهی بابت تاخیر،گفت:مسلما برگزاری چنین مراسمی سخت بود و کار هرکسی نیست.تشکر از طرفداران عزیز مرتضی (پاشایی)که این حرکت خود جوش را انجام دادند.

وی پس از بیان برخی خاطرات مشترک خود با « مرتضی پاشایی »،اضافه کرد: علت موفقیت ما این بود که دنبال مادیات نبودیم و در درجه ی اول کیفیت کار و رضایت مخاطب برایمان از اهمیت خاصی برخوردار بود. بدون هیچ چشم داشتی،ساختیم و خدا را شکر که مردم هم پسندیدند. البته این همکاری یک همکاری ساده نبود.از یک دوره ای آنقدر به هم نزدیک شده بودیم که بعضی شب‌ها با یک کابوس از جای خود بلند می‌شدیم! همیشه با مرتضی(پاشایی) ارتباط خوبی داشتم. اکنون هم که در این دنیا نیست  فقط نوع ارتباط عوض شده است.

«امیر خانی» در پاسخ به یکی از حضار گفت: سبک موسیقی مورد علاقه‌ی مرتضی،راک بود اما بدیهی است از کاری که تولید می کرد راضی بود .همیشه سعی  داشت از نوعی سادگی خاصی در موسیقی خود پیروی کند. به نظر من نیز راه درست در موسیقی پاپ همین است زیرا اگر این سادگی ها نباشد موسیقی دیگر پاپ نیست.

در پایان گفت: زمان به روی صحنه رفتن من (برای خواندن) مشخص نیست شاید یک سال،شاید هم دوسال بعد …

بعد از این اکثر نوارنده هایی که با «پاشایی» سابقه ی همراهی داشتند از خاطرات تلخ و شیرین خود گفتند. نقطه ی اشتراک همه‌ی صحبت ها حسرت از دست دادن این دوست خوب بود.حتی بعضی‌ها گفتند :کاش با او آشنا نشده بودیم چرا که داغ او را هیچگاه نمی‌توانیم فراموش کنیم. البته همه سعی داشتند خنده بر لبان مخاطبان جاری شود تا اشک برگونه‌هایشان اما ظاهرا برخی گریه‌ها ناگزیر بود.

«مهدی کرد» از آخرین نفرات این جلسه بود،او اظهار داشت:خوشحالم این برنامه فرصتی شد تا دوستان قدیمی را ببینم .جمع صمیمی است و دلیلی بر مقدمه چینی نمی بینم خیلی ها نخواستند مرتضی پیشرفت داشته باشد اما خدا چیز دیگری می خواست و همان شد…

خیلی ها نخواستند آلبوم آخر با کیفیت خوب روانه ی بازار شود اما ما به آنها احترام می گذاریم. اما ناراحت هستم که بعد از آلبوم«اسمش عشقه» عده ای تهمت‌های نا روا به او زدند باید بگویم بی‌کس ترین افراد در موسیقی من و مرتضی بودیم.البته ثمره ی سخت کوشی خود را هم گرفتیم. خلاصه که مرتضی ۴۳کیلو داشت اما مرد بود.

جلسه با پخش چند کلیپ به پایان رسید تا در ادامه مراسم تولد «حسین کیا » در حضور دوستان و همکاران او انجام شود.

مرتضی پاشایی, مهدی کرد, مهرزاد امیرخانی, حامدطاهری, مجتبی اسدپور, فرشید ادهمی,
آمار بازدید : 1,252
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500