ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : یک‌شنبه 26 مهر 1394 - ساعت 13:31:38
چاپ خبر

سالار عقیلی «سبوی تشنه» را در پاریس اجرا می‌کند

آلبوم موسیقی «سبوی تشنه» از اولین ساخته‌های آرش کامور به خوانندگی سالار عقیلی امروز در سالن تئاتر «دوله‌ویل» شهر پاریس اجرا می‌شود.

سالار عقیلی «سبوی تشنه» را در پاریس اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، آلبوم موسیقی «سبوی تشنه» از اولین ساخته های آرش کامور به خوانندگی سالار عقیلی فردا در سالن تئاتر معروف «دوله‌ویل» شهر پاریس اجرا می‌شود.

«سبوی تشنه» از ساخته‌های آرش کامور با صدای سالار عقیلی است که در آن اشعاری از مهدی اخوان ثالث نیز وجود داشته و به این شاعر تقدیم شده است.

سبوی تشنه تا کنون تورهای مختلفی چون کانادا، آمریکا، استرالیا و اروپا را پشت سر گذاشته است و اکنون در فراسه شهر پاریس در  سالن تئاتر دوله‌ویل روی صحنه خواهد رفت. در این کنسرت قطعاتی از آلبوم سبوی تشنه اجرا می‌شود و قطعه ای نیز از البوم «اسب و اتش» جدیدترین ساخته آرش کامور روی صحنه خواهد رفت که بدلیل حجم بالای برنامه های اجرایی این آهنگساز در یکی دو ماه اخیر هنوز منتشر نشده و بعد از ایام محرم و صفر رونمایی می‌شود.

کنسرت «سبوی تشنه» در دوله‌ویل پاریس با خوانندگی سالار عقیلی، آهنگسازی و کمانچه نوازی آرش کامور، تار میلاد محمدی و دف حریر شریعت‌زاده امروز یکشنبه 26 مهر ماه اجرا می‌شود.

سالار عقیلی, آرش کامور, سبوی تشنه, پاریس, سالن تئاتر دوله ویل,
آمار بازدید : 1,114
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500