ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : سه‌شنبه 28 مهر 1394 - ساعت 12:51:45
چاپ خبر

محسن رجب پور از معرفی شش خواننده تا دی‌ماه خبر داد/ نام هنری امیر اسید به امیرحسین تغییر کرد

فستیوال موسیقی تهران قرار بود از دوازدهم تا شانزدهم مهرماه سال جاری با اجرای«شهرام ناظری»و «گروه شمس»در شب اول،اجرای کنسرت«جاودانه‌ها» توسط«فرهاد فخرالدینی» و«ارکستر ملی»همچنین خوانندگی چون«محمد معتمدی»،«رشید وطن‌دوست»،«حمیدرضا نوربخش» درشب دوم،اجرای«ارکسترسمفونیک تهران»به رهبری«علی رهبری»درشب سوم و«محمد علیزاده»درچهارمین شب برگزارشود ودرنهایت شب آخر با اجراهای منتخب به پایان برسد اما به دلیل مصادف شدن با عزای عمومی لغو گردید.

محسن رجب پور از معرفی شش خواننده تا دی‌ماه خبر داد/ نام هنری امیر اسید به امیرحسین تغییر کرد

به گزارش رادیوپدیده به نقل از ریتم نو، محسن رجب پور ،مدیر اجرایی دومین فستیوال موسیقی تهران ، در خصوص لغو این جشنواره و برگزاری مجدد آن گفت: «برگزارکننده‌ی این فستیوال،خانه‌ی موسیقی بود؛این نهاد نیز به خاطر همدردی با درگذشتگان حادثه‌ی غم‌انگیز منا  تصمیم بر ملغی کردن برنامه‌هایش گرفت.اینکه آیا بعد از محرم و صفر چنین برنامه‌ی مجدداً اجرا می‌گردد یا خیر را باید از مسئولین خانه‌ی موسیقی پرسید و من در این خصوص اطلاعی ندارم چراکه به نمایندگی از کانون ناشران فقط مسئول کارهای اجرایی این فستیوال بودم.همان‌طور که گفتم از اجرای دوباره‌ی این فستیوال خبر ندارم؛ضمن اینکه باید این مسئله را هم در نظر گرفت :بعد از ماه محرم و صفر جشنواره‌ی فجر آغاز می‌شود.

او در مورد معرفی برخی خواننده‌های جوان _بیان داشت: «حدود دو سال و نیم می‌شود که به‌منظور معرفی استعدادهای جوان ،بیش از ده هزار صدا از خواننده‌های مختلف را موردبررسی قراردادیم که این بررسی به شیوه‌های مختلفی صورت گرفت.درنهایت شش نفر را برای معرفی به جامعه‌ی موسیقی در نظر گرفته‌ایم  البته هنوز برخی کارهای نهایی صورت نگرفته است. تا پایان دی‌ماه سرنوشت این کاندیدها مشخص می‌شود. به‌منظور غافل‌گیری مخاطبان ،نوع معرفی این خواننده‌ها  بیان نمی‌شود. در طول  دوران فعالیتم(حدود بیست‌ونه سال )همیشه روش خاصی برای معرفی هرکدام از آرتیست‌هایی که با من کار می‌کردند،داشته‌ام.»

محسن رجب پور در ادامه گفت: «یکی از این خواننده‌ها امیرحسین ( امیر اسید ) است که او را به دلیل فعالیت‌های سابقش می‌شناسند.پنج خواننده‌ی دیگر بعداً معرفی می‌شوند. این را باید اضافه کنم که علاوه بر اینکه اسم هنری برخی از این خواننده‌ها عوض می‌شود ممکن است کارهای جدیدشان مسیر زندگی هنری‌شان را نیز عوض کند.»

وی در خصوص اسم خواننده‌ی مذکور(امیر اسید)گفت: «از این به بعد اسم هنری ایشان «امیرحسین» است و صفت‌هایی که در دوران خودمختاری ایشان استفاده می‌شد،استفاده نمی‌شود چراکه شرکت ما،یک شرکت رسمی است.»

محسن رجب پور, امیراسید, فستیوال موسیقی, شهرام ناظری, گروه شمس,
آمار بازدید : 1,467
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500