ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 29 مهر 1394 - ساعت 19:24:16
چاپ خبر

«کارن همایونفر» برای «بادیگاردِ» موسیقی می‌سازد

آهنگساز جدیدترین اثر سینمایی «ابراهیم حاتمی‌کیا» مشخص شد. «کارن همایونفر» قرار است که موسیقی فیلم سینمایی «بادیگارد» را بسازد و برای دومین بار در کنار این کارگردان باسابقه مهمان پرده نقره‌ای شود.

«کارن همایونفر» برای «بادیگاردِ» موسیقی می‌سازد

به گزارش رادیوپدیده به نقل از موسیقی ما، مراحل فیلمبرداری بادیگارد حاتمی‌کیا در هفته دوم مهر و پس از حدود سه ماه در تهران به پایان رسید و مراحل پس تولید آن آغاز شده است. البته هنوز کارن همایونفر ساخت موسیقی این فیلم سینمایی را آغاز نکرده و او پس از اتمام مراحل تدوین، نت‌ها و کلاویه‌هایش را برای بادیگارد بسیج خواهد کرد. این برای سومین بار است که برنده تندیس طلایی بهترین قطعه موسیقی تلفیقی و سایر ژانرها از دومین جشن سالانه «موسیقی ما»، برای یکی از ساخته‌های کارگردان «چ» آهنگسازی می‌کند. اولین همکاری مشترک همایونفر و حاتمی‌کیا به سریال «حلقه سبز» مربوط می‌شود. مجموعه‌ای که با بازی «حمید فرخ‌نژاد» از شبکه سوم سیما پخش شد.
دومین تجربه همکاری این آهنگساز با‌سابقه و کارگردان «آژانس شیشه‌ای» در قالب فیلم‌سینمایی «گزارش یک جشن» رقم خورد. اثری سیاسی که سالها از تولید آن می‌گذرد و پس از توقیف هنوز سرنوشتش معلوم نیست. البته بادیگارد هم مضمونی کاملا سیاسی دارد و داستان شخصی به نام «حیدر» است که از مقامات و مسئولان عالی‌رتبه کشوری محافظت می‌کند. این بادیگارد در جریان کار خود با سوالات و تردید‌های گوناگون مواجه می‌شود.
«پرویز پرستویی»، «مریلا زارعی»، «محمود عزیزی» و «بابک حمیدیان» از جمله بازیگرانی هستند که رو به روی دوربین «محمود کلاری» ایفاگر نقش‌هایی بودند که ابراهیم حاتمی‌کیا به رشته تحریر درآورده و پرداخته بود. فیلمبرداری بادیگارد به تهیه‌کنندگی این کارگردان مطرح سینما از روز دهم تیرماه و مقارن با روز پانزدهم رمضان آغاز شد. عوامل تولید بادیگارد این روزها نیم نگاهی هم به سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دارند و احتمالا جدیدترین ساخته حاتمی‌کیا پس از «چ» بهمن ماه امسال و در قالب بزرگترین رویداد سینمایی کشور به نمایش درآید.

کارن همایونفر, ابراهیم حاتمی کیا, بادیگارد, کامران نجف زاده, موسیقی متن,
آمار بازدید : 1,266
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500