ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 4 آبان 1394 - ساعت 18:03:28
چاپ خبر

سامان احتشامی با ˝همایون˝ می‌آید

سامان احتشامی به زودی آلبوم ˝همایون˝ را منتشر می‌کند.

سامان احتشامی با ˝همایون˝ می‌آید

سامان احتشامی، آهنگساز و نوازنده پیانو در گفت‌وگو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار یک اثر موسیقایی هستیم که این اثر به زودی از سوی انتشارات "آوای باغ مهر" روانه بازار موسیقی می‌شود.

احتشامی در ادامه با اشاره به اینکه این آلبوم به صورت مجموعه عرضه خواهد شد، بیان کرد: این آلبوم‌ها شامل هفت سی دی است که قرار است هر سال یک اثر را منتشر کنم. همچنین قرار است هر سال یکی از هفت دستگاه موسیقی ایران را با پیانو اجرا کنم و به صورت آلبوم روانه بازار موسیقی کنم. اولین اثر از این مجموعه آلبوم "همایون" خواهد بود.

این آهنگساز افزود: این آثار به ملودی‌های جاودانه و ملودی‌های بکر ایرانی اختصاص دارد، همچنین بخشی از این آثار به برداشت‌هایی از خودم از موسیقی ایرانی اختصاص دارد.

این نوازنده پیانو در ادامه خاطرنشان کرد: من در موسیقی جای پیانو ایرانی را خالی دیدم؛ البته هنرمندان بزرگی مانند جواد معروفی این اقدام مهم را انجام داده‌اند ولی بعضی از این هنرمندان یا در قید حیات نیستند یا اینکه فعالیت نمی‌کنند پس ترجیح دادم در این راستا فعالیت کنم.

سامان احتشامی تاکید کرد: تهیه و تولید این آثار با خودم بوده است و می‌خواهم از سوی انتشارات خودم "آوای باغ مهر" این آثار را منتشر کنم زیرا در چند سال اخیر شرکت‌هایی که کار نشر انجام می‌دهند به وظایف خود به خوبی عمل نمی‌کنند.

این نوازنده گفت: درباره زمان انتشار این اثر نمی‌توانم زمان دقیق را بگویم زیرا وضعیت بازار موسیقی نا به سامان است و ممکن است چوپان دروغگو شویم.

سامان احتشامی, همایون, آلبوم, جدید, موسیقی,
آمار بازدید : 1,248
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500