ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : دوشنبه 4 آبان 1394 - ساعت 18:33:40
چاپ خبر

جشن سالانه خانه موسیقی پابرجاست/ فستیوال موسیقی به‌دنبال سالن

دبیر اجرایی دومین فستیوال موسیقی تهران اعلام کرد تلاش برای یافتن مکان مناسب برای برگزاری این رویداد ادامه دارد ولی در هر صورت جشن سالانه خانه موسیقی برگزار خواهد شد.

جشن سالانه خانه موسیقی پابرجاست/ فستیوال موسیقی به‌دنبال سالن

حمیدرضا عاطفی معاون اجرایی خانه موسیقی و دبیر اجرایی دومین فستیوال موسیقی تهران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تاریخ و مکان برگزاری این فستیوال و جشن سالانه خانه موسیقی بیان کرد: به دلیل حادثه مصیبت‌بار «منا» دومین فستیوال موسیقی تهران و جشن سالانه خانه موسیقی که قرار بود پیش از ایام سوگواری حضرت سید الشهدا (ع) برگزار شود به تعویق افتاد و مقرر شد که این دو برنامه بعد از پایان محرم و صفر  میزبان دوستداران موسیقی باشد، البته با توجه به تغییراتی که انجام گرفت برنامه ریزی برای اختصاص مرکز همایش های برج میلاد به این مراسم نیز با مشکلاتی رو به رو شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون با مدیریت مرکز همایش های برج میلاد در حال رایزنی هستیم که اگر امکان داشته باشد بتوانیم بعد از پایان ماه صفر این سالن را شب‌هایی برای برگزاری فستیوال موسیقی تهران و جشن سالانه خانه موسیقی در اختیار داشته باشیم که با توجه به پر بودن برنامه های این مرکز هنوز به نتیجه لازم دست پیدا نکرده ایم. همزمان با مدیریت تالار وحدت هم در حال رایزنی هستیم که اگر برج میلاد امکان پذیر نشد از تالار وحدت برای این برنامه ها استفاده کنیم. البته اگر برای برپایی فستیوال با تالار وحدت به نتیجه برسیم، امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم حداقل جشن سالانه خانه موسیقی را در این مکان برگزار کنیم.

معاون اجرایی خانه موسیقی در پایان بیان کرد: برگزاری دومین فستیوال موسیقی تهران در شرایطی خواهد بود که ما بتوانیم یکی از مجموعه های برگزاری کنسرت موسیقی در پایتخت را برای چند روز در اختیار بگیریم؛ چراکه نمی توان در برنامه ریزی دیگر سالن ها نیز اختلال ایجاد کرد و باید منتظر ماند که یکی از این مجموعه ها طی روزهای آینده بتواند جای خالی برای برگزاری فستیوال در نظر بگیرد در غیر اینصورت ما به برگزاری جشن سالانه خانه موسیقی بسنده خواهیم کرد.

دومین فستیوال موسیقی تهران و شانزدهمین جشن سالانه خانه موسیقی قرار بود از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه امسال در برج میلاد تهران برگزار شود که خانه موسیقی با انتشار بیانیه ای به مناسبت فاجعه مصیبت بار منا آن را به تعویق انداخت.

جشن سالانه, خانه موسیقی, فستیوال موسیقی, سالن, دبیراجرایی,
آمار بازدید : 1,014
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500