ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 - ساعت 13:35:07
چاپ خبر

ارکستر سمفونیک صدا و سیما تعطیل نیست/جدایی «نادر» از ارکستر دولتی

رهبر ارکستر سمفونیک صدا و سیما اعلام کرد فعالیت های این مجموعه موسیقایی متوقف نشده و بعد از پایان محرم و صفر برخی از برنامه های آینده این مجموعه موسیقایی معرفی می شود.

ارکستر سمفونیک صدا و سیما تعطیل نیست/جدایی «نادر» از ارکستر دولتی

نادر مرتضی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه فعالیت های ارکستر سمفونیک صدا و سیما تعطیل نشده است، توضیح داد: برنامه ریزی برای ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما کار دشواری است و نیازمند هماهنگی های فراوانی در کلیت ماجراست به همین جهت هنوز نمی توانم برنامه دقیقی را برای برنامه های پیش روی ارکستر اعلام کنم.

وی ادامه داد: به طور حتم فعالیت های ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما تعطیل نشده است و ما بعد از ایام سوگواری محرم و صفر جزییات بیشتری از برنامه ها را در اختیار مخاطبان قرار می دهیم. البته طی این مدت هم مدیران ارشد مرکز موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما سیاستگذاری های اصلی ارکستر سمفونیک رسانه ملی را تبیین می کنند که بعد از نهایی شدن قطعا فعالیت های ما نیز شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.

دستیار مستعفی مدیر هنری و رهبر ارکستر سمفونیک تهران درباره خروج بی سر و صدای خود از این مجموعه موسیقایی بیان کرد: خوشحالم که بالاخره یکی از رسانه ها متوجه شد که افرادی چون بنده از بدنه ارکستر سمفونیک تهران بدون سر و صدا و هیاهو کناره گیری کردیم؛ کناره گیری‌ای که دلایل بسیار زیادی برای آن وجود داد و من به طور قطع حرف هایی برای گفتن دارم که در وقت مناسب پیرامون آن صحبت می کنم.

مرتضی پور در پایان تصریح کرد: ما در این مدت تلاش کردیم که بدون توجه به هیجانات رسانه ای از تنش جلوگیری کنیم تا ناخواسته متهم به کار خارج از عرف نشویم اما قطعا برای خروجم از بدنه ارکستر سمفونیک تهران حرف های زیادی برای گفتن دارم که روزی با رسانه ها آن را مطرح می کنم.

ساختار جدید ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روز نهم اردیبهشت ماه سال ۹۴ با حضور رییس و برخی معاونان صدا و سیما رونمایی شد .در این مراسم که در محل دفتر موسیقی و سرود رسانه ملی در ساختمان برون مرزی برگزار شد چند قطعه برای حاضران به طور زنده اجرا شد.

سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، سمفونی خلیج فارس، سرود همدلی و همزبانی با خوانندگی محمد عبدالحسینی و سرود فصل همدلی با خوانندگی ستار سهرابی از جمله قطعاتی بود که به طور زنده و در حضور محمد سرافراز و مسئولان سازمان صدا و سیما به اجرا درآمد. رهبری ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما را نادر مرتضی پور برعهده دارد و از ۸۵ نوازنده و ۴۰ نفر گروه کر تشکیل شده است.

ارکسترسمفونیک, صداوسیما, تعطیل, محرم, صفر,
آمار بازدید : 1,096
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500