ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : -------
|
تاریخ : چهارشنبه 6 آبان 1394 - ساعت 13:35:07
چاپ خبر

ممنوع کارم کردند ولی برگشتم

خواننده «غزلک» پس از سالها دوری از عرصه موسیقی و خوانندگی با انتشار آلبوم پاپ وجدید خود بازمی گردد.

ممنوع کارم کردند ولی برگشتم

به گزارش رادیوپدیده به نقل ازموسیقی فارس، سعیدشهروز درباره عدم حضور خود در عرصه موسیقی توضیحاتی داد و اظهار داشت: طی این چندسال که به نظر می‌رسد درعرصه نبوده‌ام، حضور داشته‌ام ولی حضوری کمرنگ و جسته وگریخته داشته ام. از سال 92 فعالیت خود را درقالب برگزاری کنسرت آغازمجدد کرده ام ولی درسال93 مشکلاتی پیش آمد که منجر شد ممنوع الکار شوم و نتوانم فعالیت خود را ادامه دهم.
وی افزود: از اوایل سال 92 که تصمیم گرفتم فعالیت خود را ادامه بدهم با خواندن در تیتراژ برنامه «شهرباران» کارخود را شروع کردم و به دنبال آن کنسرت‌های موفقی برگزار کردم . اما در سال 93 به دلیل پخش های بی علت از سایت های مختلف و به شکل غیرمجاز، ممنوع الکار شدم. علاوه بر این ، اتفاق ناخوشایند دیگری برایم افتاد و رهبر ارکسترم ؛میلاد فاضلی؛ به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت و کلا سال پراندوه و شلوغی بود. به همین دلیل من انگیزه ای برای کارکردن نداشتم. اما دوباره در ابتدای سال 94 کارم را با تولید یک تک قطعه آغاز کردم و اوایل مردادماه نیز کنسرت برگزار کردم که با استقبال خوبی همراه شد. با اینهمه معتقدم تا آلبوم به بازار نفرستم اتفاق خوب و خوشایندی نخواهد افتاد
شهروز بااشاره به 6 سال ممنوع الکاری خود، ادامه داد: احساس کردم بعداز 6 سال کار نکردم و عدم حضور درعرصه موسیقی،لازم است حضور خود را اعلام کنم و با کارهای جدیدم به استقبال مخاطبان قدیمی خود شوم وکار جدیدمنتشر کنم. من از قدیم خواننده بی حاشیه ای بودم و به فکر مخاطبم نیز هستم . برای همین قصد دارم آلبومی که در دست تولید است را همسو با سلیقه و خواسته مخاطبانم تولید و منتشر کنم.
وی درپایان گفت: حالا که بعداز این همه غیبت قرار است به عرصه موسیقی و نزد مخاطبانم بازگردم، سعی می کنم با دست پر بازگردم.چون برای مخاطبان و شعور آنها ارزش و احترام خاصی قائلم.
سعید شهروز از اولین خوانندگان پاپ بعداز انقلاب است که آلبوم‌های غزلک، پسرای مشرقی، نقره داغ، جون من و جون شما،گلابتون، معبد، پسرم ، بی خوابی و تعداد زیادی تک آهنگ را درکارنامه خود دارد.

ممنوع کار, خواننده, پاپ, غزلک, آلبوم جدید,
آمار بازدید : 1,051
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500